Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Miitti Rovaniemellä?

Kirjoittanut: azpzv (Nimetön)
  • Lähetetty: 07.02.2010 23:16
Sorry toi Totto-kahvila.Oli vaan lopettanut yllättäen....
Lordiis" seuraavan kerran kahvittelemaan muitakin pohjoisen gootteja... Ehkäpä jo seuraavana lauantaina.....?!
Kirjoittanut: God Of Wind (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 11.02.2010 12:14
lauantai passaisi mainiosti minulle.
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.02.2010 17:03
haha... minäkin oon Rovaniemellä lauantaina.
Kirjoittanut: kannuskäsi (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.02.2010 17:26

Lainaus: Layil

haha... minäkin oon Rovaniemellä lauantaina

Sitten kyllä pidetään miitti, käviskö Lordi`s lauantaina klo 12.00?
Kirjoittanut: azpzv (Nimetön)
  • Lähetetty: 13.02.2010 22:53
Epävirallisenahan se lauantai päivä olikin(13.2)....!
Tulin myöhemmin sinne kun piti hoitaa asiat tärkeysjärjestykseen.Hyvä kun poikkesit vielä myöhemminkin Lord"ssa Kannuskäsi.

Sori Lauri....
  • • Muokkasi: God Of Wind
  • Lähetetty: 14.02.2010 02:07
noh, ensikerralla sitten!

Kannuskäsi, ensikerralla ei saada sitten yhtä tyhmiä ideoita kun tällä kerralla saatiin...
Kirjoittanut: kannuskäsi (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.02.2010 10:48

Lainaus: God Of Wind

ensikerralla ei saada sitten yhtä tyhmiä ideoita kun tällä kerralla saatiin

Kultturellinen ja tajuntaa laajentava kokemus, viihdyit vielä pitempään kuin minä!

Virallinen miitti pidetään sitten 20. tai 27. maaliskuuta?!

Epävirallisia kahvitteluhetkiä lauantaisin iltapäivällä, Lordissa . Yleensä 12-13 aikoihin, kannattee poiketa ja tulla nykimään hihasta!
  • Lähetetty: 15.02.2010 10:11
emmie montaa minnuuttia pitempään ollu, kaverin äite tuli onneksi hakeaan pois...
Kirjoittanut: Orthoxina (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.03.2010 00:17
Lauantaina 8. 5. olen minäkin Rollon korkeuksilla. Päteekö tämä epävirallinen kahvitteluhetki sinäkin lauantaina? :'D Voisi yrittää uskaltautua paikalle. En kyllä lupaa mitään, livistän kumminkin x)...

Onko tuo kyseinen Lordi's se kahvila öö... Mikäs se niistä kauppakeskuksista nyt olikaan? Rinteenkulma? Hämäriä muistikuvia että olen käynyt siinä kahvilla silloisen avomiehen (nykyinen aviomies) ja yhteisen ystävän kanssa . Tämänkin muistan siksi, että joutuivat henkisesti raahaamaan mut sinne ja olin näytellä turistimiekkosille käsimerkkejä kun tuijottelivat liian kiinteästi :'D. Öhöm. Mutta ne kettinkikaiteet olivat hienot. Jos muistan oikein...
Kirjoittanut: Gloomy (Nimetön)
  • Lähetetty: 25.06.2010 21:41
Hei.Onko teillä miittejä Rovaniemellä=?. Milloin ja missä??!!

Onko siellä paljonkin gootti henkistä porukkaa??
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit