Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Uusi Lahti-miitti!

Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 19.03.2009 16:03
Tuo 28.3 ei käy mulle ja Selahille kun ollaan hautajaisissa silloin. Ensi kuussa on vain nua kaksi viikonloppua milloin kävisi ja koska osa on toisena Emilie Autumnin keikalla niin ainoaksi vaihtoehdoksi jäisi tuo 25.4 minun osaltani. Mutta enemmistö päättäkööt, tuleehan noita miittejä myöhemminkin, vaikka en yhteen pääsisikään
Kirjoittanut: Tily (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 20.03.2009 00:22

Lainaus: Faith Black

Lähetin Tuulenruhtinaalle, Luciferinalle, Tilylle yksäriä, mutta kukaan ei ole reagoinut. Pitää kai lisää patistaa heitä galleriassa

Noh noh, eipäs mainosteta, että minut löytää galleriasta...
Mutta siis asiaan; minusta kaikki nuo päivämäärät näyttää aika huonolta, koska olen luultavasti menossa noihin aikoihin viroon... Tarkkaan ei ole tietoa, että koska, joten en osaa sanoa käykö noista mikään minulle... Menee aika tuuriksi sitten, jos sattuu olemaan tuo miitti juuri silloin kun en ole sielä vielä/enää. Plöh.
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.03.2009 17:16
Mulle paras olisi tuo huhtikuun toinen viikonloppu.
Kirjoittanut: Mystification (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 20.03.2009 17:16

Lainaus: Faith Black

28.3

Voi jumantsukke, itse olen tuolloin kai Koivuniemen Jannen kanssa kuvailemassa. Noh, miittejä tulee ja menee, aina voin osallistua tuleviin.
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Lähetetty: 20.03.2009 19:24
No tuo 28.3 on kai jo poispyyhitty, kun Aditu, Selah ja myöskään Tily eivät pääse paikalle.
Eli mietitään huhtikuun päiviä!
Kirjoittanut: Festival (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 26.03.2009 08:24
Hmm.. Huhtikuu kuulostaa mukavalta, mut otetaankos mukaan ikäluokassa olevia 14-15w tyttösiä?
Kirjoittanut: Selah (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.03.2009 18:31

Lainaus: Festival

Hmm.. Huhtikuu kuulostaa mukavalta, mut otetaankos mukaan ikäluokassa olevia 14-15w tyttösiä?

Taitaa nuo meidän "juniorit" olla samaa luokkaa! xD
  • Lähetetty: 26.03.2009 20:30
Löytyyhän täältä Lahdesta goottihenkistä porukkaa! Olin jo menettämässä toivoni suuremmasta miitistä.

Nyt, rakkaat lapset. Niitä päivämääriä. Tähän mennessä vain minä ja Aditu olemme ilmoittaneet käypiä päivämääriä. Yrittäkää jooko?
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.03.2009 12:11
No mullle paras on se huhtikuun toka viikonloppu... Ja öö.. Kyl mä tappelemalla pääsen lähes millon vaan.

MUOKSMUOKS!!! Ei toi laittamani ajankohta käykkään... Äh, ehkä mukaudun teidän muiden päätöksiin ja alan sitten setvimään että pääsenkö vai en.
  • Lähetetty: 30.03.2009 00:37

Lainaus: Tyhjäpää

Ei toi laittamani ajankohta käykkään... Äh, ehkä mukaudun teidän muiden päätöksiin ja alan sitten setvimään että pääsenkö vai en.

Parempi niin, että jokainen ilmoittaa päivämäärät, jotka istuvat omaan kalenteriin ja tästä lähdetään katsomaan mikä päivä saa eniten kannatusta. Tämän takia on tärkeää, että jokainen ilmoittaa niitä päivämääriä ja että jokainen on aktiivinen jotta saamme miitin aikaiseksi. Se, että minä olen ketjun aloittaja ja muutenkin organisoin asioita (toisinsanoen yritän epätoivoisesti patistaa teitä ), ei tarkoita sitä, että minä yksinäni sanoisin että asia on näin ja me tapaamme tällöin piste.

Nyt olemme muuten miettineet pelkkiä lauantaipäiviä, menikö minulta ohi asia, minkä takia perjantait eivät käy?
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit