Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Jyväskylä miitti Vol.2

Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Marraskuu
  • Lähetetty: 03.01.2010 22:31
Okei, ruvetaanko suunnittelemaan uutta versiota, jos homma ottaisi onnistuakseen vielä?

//edit. En viihti laittaa uutta viestiä niin muoksailen tähän.
Onko joku menossa perjantaina 8.1. tuonne club lunatic eclipseen Ilokiveen?
Jos on, niin ehdittäiskö miitata kahvitellen ennen sitä? Itse olen vapaa.
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.01.2010 16:04

Lainaus: Marraskuu

Onko joku menossa perjantaina 8.1. tuonne club lunatic eclipseen Ilokiveen?

Minä Olen järjestämässä sitä ja soitan siellä levyjä. Tulkaapa paikalle ja saa tulla moikkaamaankin. Melkein ilmainen klubi ihan siksi että saataisiin JKL:n alueen ihmisiä liikkeelle kun ei ole oikein mitään "skeneä" tai muuta. Jos sellaisen saisi aikaan.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.01.2010 18:47

Lainaus: Marraskuu

8.1

ääääh. en ole silloin keskimaassa : ( Olen hämeenlinnassa taas...
Kirjoittanut: CharlotteXES (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 07.01.2010 18:50
itse ainakin olen tulossa iltamiin.

mietin vaan tuota, että _miksi_ en ole käynyt näissä tämän laudan miiteissä on juurikin ikäpolitiikka... ei millään pahalla, mutta 10 v nuorempien jutut ei välttis oikein iske.
ja noh, tuonnehan 18 v ikäraja, joten se karsii varmasti useimmat tähänkin ketjuun osallistuneet henkilöt pois...
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.01.2010 19:16

Lainaus: CharlotteXES

joten se karsii varmasti useimmat tähänkin ketjuun osallistuneet henkilöt pois...

eikö tuo ole jo vähän ilkeää : o siis, vaikka on nuori niin ei se tarkoita sitä, että olisi tyhmä.
Noh onneksi kuulun täysi-ikäisiin.. : P
  • • Muokkasi: CharlotteXES
  • Lähetetty: 07.01.2010 21:15
tyhmä?
kuka tässä tyhmistä puhui? sinä.
tarkoitin vaan että intressit, puheenaiheet, yleinen käyttäytyminen yms. harvemmin kohtaa, kun toinen on teini-iän pyörrellyksissä ja toinen ei.
Ja karsinnalla tarkoitin, että mitti tuolla on vaikeaa, koska porukka ei pääse sisään. en mitään negatiivista. ihan vaan totesin. miks KAI KKI pitää aina ajatella ja vääntää ekana negaamiseksi. huoh.
  • Lähetetty: 08.01.2010 10:56
Selvennänpä vielä kun ilmeisesti et CharlotteXES lukenut viestiäni.
Lähinnä tarkoitin kaikille avointa miittiä ennen tuota, jossain kahvilassa tms.
Sitten voisivat kaikki täysi-ikäiset lähteä jatkoille tuonne. Mutta sama kai se mulle on.
Oon tulossa illalla jos saan kaverin mukaan.
  • Lähetetty: 08.01.2010 11:49
luin, luin.
aattelin vaan et onko vähän tylsää ku miitti loppuu ja osa on et "me mennään nyt sinne kivalle klubille, menkää te vaikka kotiin" :P
  • Lähetetty: 08.01.2010 17:18
Joo, ymmärrän toki pointin. Tuskin tässä tänään enää miitattaiskaan?
Mut niinhän siinä usein tuppaa käymään, et on jotkut k-18 kekkerit miitin päälle, siks yleensä miitataan ensin kahvilassa että alaikäiset pääsee ees johonkin. Ohan se vähän julmaa toki.
Mun tietääkseni aika moni tässä jutelleista on kuitenkin täysi-ikäinen ( ? )
  • Lähetetty: 08.01.2010 23:10
mut niinq, hemmetti, ennen klubii juuaan alkhlolia, ei kahvia :---D
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit