Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Jyväskylä miitti Vol.2

Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 09.01.2010 11:13

Lainaus: CharlotteXES

en mitään negatiivista. ihan vaan totesin. miks KAI KKI pitää aina ajatella ja vääntää ekana negaamiseksi.

Anteeks, oli huono päivä ja kun ite otin otin sillon joskus aikanaan kaiken sen, että alaaikänen niin ketään ei kiinnosta olla sellasen kanssa ja plaah. Anteeksi, ei mitään henkilökohtaista vihaa sinua kohtaan, oli huono päivä ja purin sen nyt ihan väärään paikkaan ja ihmiseen. Anteeksi ._. *hävettää*
Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 09.01.2010 17:52

Lainaus: CharlotteXES

mut niinq, hemmetti, ennen klubii juuaan alkhlolia, ei kahvia :---D

;D Hahahah paitsi jos on tylsä ja viettää tipatonta tammikuuta ryypättyään liikaa?
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 10.01.2010 11:52
Ks. ketju Lunatic Eclipsestä ->
Mulla ei olisi mitään sitä vastaan että olisi joku all ages -klubi joskus, mutta ainakaan Ilokivessä sellaista ei tule olemaan kun ei ole erillistä anniskelualuetta kuten esim. Lutakossa.
  • Lähetetty: 10.01.2010 14:46

Lainaus: Deadboy

Mulla ei olisi mitään sitä vastaan että olisi joku all ages -klubi joskus, mutta ainakaan Ilokivessä sellaista ei tule olemaan kun ei ole erillistä anniskelualuetta kuten esim. Lutakossa.

Jep, oon joskus ollut keikalla Ilokivessä ja tapahtuman järjestäjän ja Ilokiven tyyppien kanssa tuli ongelmia siitä, että olis ollut alaikäisiä (ihan pieniä lapsia siis) yleisössä. Vaikeeta.
Kirjoittanut: VariSami (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 19.08.2010 14:32
Pahus, 1.8. meni jo jonkin aikaa sitten - olisi voinut olla hyvä jatko 8.1. jälkeen. Ilmeisesti täällä ei ole juuri ollut mitään sen jälkeen, ja tulevista tapaamisista ei ole myöskään tietoa?
  • Lähetetty: 21.08.2010 16:01
Ei ole tietoa, mutta olen mukana jos sellainen tulee.
Kirjoittanut: VariSami (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.08.2010 20:36
Ei muuta kuin järkkäämään?
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit