Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.
- Käyttäjänimi: VariSami
- Profiilikuva:
- Biografia: En ole kovin raskaan metallin ystävä, joten en ole hevari.
En ole kovin tunteellinen, joten en ole emo.
Ehkei minusta ole gootiksikaan, koska...
Pidän ruskettumisesta.
Olen oman tieni kulkija.
Mutta jos antaisin myös asiallisen kuvauksen itsestäni? Toisin sanoen olen 19-vuotias, Jyväskylän yliopistossa ensimmäistä vuotta filosofiaa lukeva sinkkumies. Kaveripiireissä on yleinen läppä kutsua minua emogootiksi. Harrastan nörtteilyä eri muodoissa, ja suoraan sanottuna en ole kovin sosiaalinen ihminen. Tai no. Itse asiassa osaan olla todella sosiaalinen, mutta en tapaa liikkua paikoissa, joissa voisin sen luontevasti tuoda esille. Lisäksi olen sen verran ujo, etten kykene täysin tuntematonta lähestymään aivan tyhjästä.
Kuten tuosta alusta voi päätellä, en varsinaisesti ole perinteinen gootti. Kuuntelen Michael Jacksonia siinä missä Nightwishia mutta kirkumis- tai örinämetallia minua ei saa ikinä kuuntelemaan. Lisäksi tosiaan pidän ruskettumisesta siinä määrin, että käytän itseruskettavaa siinä, missä monet käyttävät valkoista puuteria. Olen oikeastaan aika metroseksuaali. Pyrin pitämään itseni kunnossa, mutta ainakaan juuri tällä hetkellä en kuntoile aktiivisesti.
Ja niin, en oikeasti meikkaa kuin kajaalilla ja ripsivärillä. Tuo kuva on halloweenina otettu.
En ole ollut tätä foorumia enempää tekemisissä Suomen goottiskenen kanssa, joten minuun voi aivan vapaasti ottaa yhteyttä, ja arvostan sitä. Tosin, masentuneiden tai muuten synkistelevien ei tarvitse vaivautua. Minulle gootteus on enemmänkin pohdiskelua kauneudesta ja rumuudesta, hyvästä ja pahasta, kuin viiltelyä, jonka voi jättää mieleltään järkkyneille ja emoille. - Viimeksi paikalla: 19.05.2011
- Sijainti: Jyväskylä
- Ammatti: Opiskelija
- Harrastukset: Roolipelit, anime, pyöräily
- Aiheita yhteensä: 2
- Viestejä yhteensä: 124
- Viimeisimmat aiheet:
- Viimeisimmät viestit:
- Minne päätyy kun kuolee?
- Kitinät, narinat, vinkunat ja muuta valitusta!
- Päättömiä kysymyksiä (osa 3)
- Huudellaanko teille kadulla (osa 2) ?
- Jyväskylän-miitti??
- Mitä goottius merkitsee sinulle?
- Mitä pelaatte?
- lävärit ja tatskat (osa 2.)
- Goottikaupat
- Kengät (3)
- Kuluttaja-asiainketju; gootti.netin laatuvalvomo!
- Sairaudet/Allergiat (ne omituiset ja normaalit)
- Jouluhössötystä
- Ostoslista(t)
- Stereotypiat ja kliseet, joita inhoat/rakastat?
- Viimeksi lukemasi kirja ?
- Symbolit vaatteissa ja koruissa
- Viikon paras iskurepliikki!
- Heijastin- käytätkö sinä?
- Club Lunatic Eclipse vol.5 1.10@Ilokivi, Jkl. Live: Machine Park & Velvet Nails
- Kitinät, narinat ja vinkunat: nyt 10 % enemmän jupinaa!
- mistä nimimerkkisi?
- Minkä biisin kuuntelit viimeksi (osa V ) ?
- Pukeutuminen osana identiteettiä
- Kirjoita kun saat jotain kivaa 4
- Minkälaiset kynnet omistatte?
- Pelottavin näky mitä kuvitella saatat?
- SOS - tyyliapua!
- Tunnustuksia
- Nahkatakit
- Viestit ja aiheet:
Goottityyli 53 Yleiset korinat 53 … 12 Arkisto … 6 Menneet goottimiitit ja tapahtumat … 2 Musiikki ja muusikot - Arvo: Asiantuntija
- Viimeisimmät kävijät:
- Demonitrix vieraili 08.09.2017 21:44
- black cat vieraili 30.07.2013 01:45
- Capitaine Ina vieraili 21.12.2012 20:22
- teurastajanvaimo vieraili 08.12.2012 21:05
- Wormboy vieraili 30.07.2012 00:55
- God Of Wind vieraili 21.01.2012 21:55
- Vampiric vieraili 02.05.2011 22:59
- Liekkiö vieraili 11.04.2011 12:11
- Sennay vieraili 02.03.2011 13:29
- DarkMoon vieraili 26.02.2011 09:26