Gootti.net

Miittiä Lahteen?

Kirjoittanut: BluhtEngl (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.09.2010 21:46
asiaa olisi kiva päästä tapaamaan tämän foorumin ihmisiä
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.09.2010 11:55
No sitten pitää saada muutama ihminen innostumaan sen verran että viitsisivät tulla paikalle. Itselläni viikko on vielä aika auki, kun en tiedä miten meillä on muuttoja tässä. Mutta joku lyö päivän lukkoon ni katotaan tuleeko paikalle ketään..
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • • Muokkasi: Faith Black
  • Lähetetty: 01.10.2010 00:36

Lainaus: Tyhjäpää

Mutta joku lyö päivän lukkoon ni katotaan tuleeko paikalle ketään..

Lahdessa miittaaminen on selkeästi uhkapeliä, pistetääs vedonlyönti pystyyn kuinka monta tällä kertaa tulee paikalle ;D.

Onko tuo syyslomaviikko kuitenkin vähän sellainen, että monet ovat oikeasti lomalla jossakin Kanarialla (tai lähempänä sukulaisvierailuilla) tuolloin? Toki jos tämä saa kannatusta laajemmaltikin, niin asia on eri (toistaiseksi kahden ihmisen kannatuksen tuki takanaan, tuleeko enempää, nostetaanko panoksia?)

Muoks: Perun puheeni. Minulla onkin menoa 29.-31.10 (eli se syyslomaviikon viikonloppu), joten se ei nyt ainakaan käy minulle, mutta miksei viikolla voisi miitata jos kerta on lomaakin osalla?
Kirjoittanut: Selah (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.10.2010 08:08
Menoja 27-31...
Lomaa minulla ei ole syyslomalla, mutta ehtiihän sitä töidenkin jälkeen... tuskin kukaan heti aamusta haluaa miitata, vaan vasta kun päivänvalo ei enää niin pahasti sokaise?
  • Lähetetty: 14.10.2010 12:15
perhana ku miun pittäis sit kyttää koska vika bussi lähtee kun nastolassa asun.
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 14.10.2010 12:18
Minulle ei näytä sopivan koko viikko lainkaan, äiti tulee syyslomallaan käymään täällä Helsingissä. Lähtee tosin perjantaina tai lauantaina. Epäilen vain, että jaksan sen jälkeen enää lähteä äitini kanssa Lahteen viikonlopuksi. Jos saan kissalle hoitajan järjestettyä, voisin ehkä tulla lauantai ehtooksi Lahteen rellestämään. En kyllä lupaa mitään, kun pe yö on minulla töitä. Jos on kiireinen yövuoro, niin ei todellakaan jaksa kotisohvalta itseään nostaa.

Syyslomasta seuraava viikonloppu ei käy, koska vien kissani steriloitavaksi 5.11. Poloisen kanssa pitää olla koko viikonloppu. Taitaa minua stressata enemmän kuin kissaa.
  • Lähetetty: 14.10.2010 12:26

Lainaus: Natassja

Syyslomasta seuraava viikonloppu ei käy, koska vien kissani steriloitavaksi 5.11. Poloisen kanssa pitää olla koko viikonloppu. Taitaa minua stressata enemmän kuin kissaa.

kyl muakin stressais jos olisin tietonen et munat lähtee. no leikki leikkinä
Kirjoittanut: Morso (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.11.2010 20:58
Muuten, onko Lahteen tulossa 18.-19.6.2011 välisenä aikana miittiä? Kun silloin tuolla olis Desucon ja, koska sinne olen menossa, niin miitissäkin olisi kätevää käydä siinä samalla.
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.11.2010 23:40
Jos joku jaksaa potkia ihmisiä prsuksille, voidaan tuolloin saada kyhättyä muutaman ihmisen miitti.. Ja kyllä, alan todella menettää lopullisesti toivoni Lahten miittiyritysten suhteen :P
  • Lähetetty: 30.11.2010 00:03
dääm. desuconii on pakko päästä. viime vuon meni mönkään kun kaverin kans aateltii mennä mut oltiiki sit just se viikonloppu kiinni...
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit