Gootti.net

Miittiä Lahteen?

Kirjoittanut: Kalmankoura (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 09.07.2012 19:08
Ehkä tulin tänne huutelemaan kuuroilla ja kuolleille, mutta yritettäiskö Lahti-miitin ylösnousemusta, Jeesuskin teki sen kerran. Tänä kesänä vielä mielellään, vaikka Lahden arboretumissa, tai siellä lähellä, ei tarvii jun-a tai bussikullkijoidenkaan kauas tulla. Joku pe-ilta, la tai su päivä tuossa elokuun puolella?

Hellooohhhouuuu anyone?
Kirjoittanut: Selah (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.07.2012 20:15
No juna-asemalta ja bussiasemalta kävelee mihin tahansa keskustan kuppilaan ihan muutamissa minuuteissa!

Itse olen ainakin paikanpäälle tulossa, jos päivämäärä vaan mitenkään osuu järkevästi kalenteriini! (elokuun alku tai puoliväli)
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.07.2012 16:30
Mukana ollaan jos vaan saadaan porukka kasaan. Itse olen kiinni muualla ainakin tuon 10.-12.8 viikonlopun, mutta muut ovat melkoisen auki vielä. Mutta ei kai tässä auta muu kuin toivoa että porukka hihkuu olemassaolostaan tänne päin
  • Lähetetty: 26.07.2012 16:37
Tulee aika lyhyellä varoajalla mutta sunnuntai 29.7. Olen Lahdessa, tai kenties Hollolan keskiaikamarkkinoilla. Harmi kun en viikonloppuna pääse edes koneele katsomaan mahdollisia vastauksia. Sunnuntaina joka tapaukseesa vaikka klo 15-> Lahden Arboretum Pikku Vesijärvi ja mahdollisesti satama ovat ne paikat joissa pyörinen kaverin kanssa, jos en Hollolaan mene.
Kirjoittanut: Contessa (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 01.12.2012 22:15
Tää viestiketju näyttää hieman kuolleen taas syksyn mittaan, joten voisin tähän väliin kysellä: mites olisi miitti Lahteen tässä joko ennen joulua tai keväällä? Vai onko talvi ankea vuodenaika kerääntyä mihinkään?
  • Lähetetty: 02.12.2012 16:26
Ennen jouluavoi olla aika kehnoa, ja ensi vuodesta ei osaa vielä sanoa. Itseäni ei talvi haittaa. Sitäjoko on meno sinne suuntaan tai sitten ei.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit