Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Vantaa-miitti VII: 26.11. Klo 16.30!

Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • • Muokkasi: Aditu
  • Lähetetty: 04.11.2009 15:12
Heipä hei armaat kanssafoorumilaiset. Tuli tässä puhetta gootti.netin irc-kanavalla siitä, että olisi taas mukava kokoontua perinteikkäästi Tikkurilan Wayne's Coffeeseen miittaamaan. Viime Vantaa-miitistähän on jo yli puoli vuotta, jotenka mitäs tuumaatte, olisiko muilla halukkuutta osallistua tällaiseen syysmiittiin?

Tapaaminen olisi varmaankin jonakin arki-iltana, koska viikonloppuina kaikilla tuppaa olemaan menoa. Painotan tässä jo valmiiksi, että itselleni sopii paremmin ke-pe päivät, kun ma-ti on aika usein töitä iltaisin. Eli päivämääräehdotuksia kehiin vaan, jotta saataisiin mahdollisimman monelle sopiva ajankohta valittua.

Miittihän siis pidetään tämän viikon torstaina (26.11) Tikkurilan Wayne's Coffeessa (Tikkuraitti 13) klo 16.30. Siellä näemme!

Halukkaille epäviralliset jatkot tämän kuukauden Anvilissa, joka järjestetään ravintola Lady Moonissa Helsingin keskustassa (Kaivokatu 12). Olen tuonne itse suuntaamassa miitin jälkeen ja tiedän, että kourallinen muitakin foorumilaisia on. K-18 luonnollisesti. Lisää infoa klubista heidän kotisivuiltaan täältä
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.11.2009 15:23
Mie ainaki tuun ! jos vaan päivä osuu oikein :/ miulle käy parhaiten ma-to perjantai ei oikein enää käy..
Kirjoittanut: Gothica (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.11.2009 15:33
Tulen ehdottomasti! Tulisin nyt viimein ensimmäiseen miittiini... Muut päivät käyvät, mutta maanantaisin klo 16-18 ei käy.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.11.2009 17:01
Itse olisin kyllä enemmän sunnuntai-iltapäivän kannalla... toinen hyvä vaihtoehto olisi ehkä tiistai, meikäläiselle ma-ke-pe ei sovi ja Blackratilla taas on useimmiten torstaisin töitä pitkään.
Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.11.2009 19:01
Miulle ei sovi keskiviikot ... mutta muilla päivillä ei ole niin väliä. Osuu jos osuu kohdalleen ja sopivalle päivälle.

Jos ajankohdan laittaisi tuohon vaikka parin viikon päähän suunnilleen ja poimit vain jonkun itsellesi sopivan päivän viikolta?
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.11.2009 19:13
Minulle ei einakaan ensi tiistai sovi ja mielellään ei maanantait. Töitäkin saattaa olla ja ensi viikolla varsinkin on, että sopikaa joku päivä ja sitten pääsen tai en.
  • Lähetetty: 04.11.2009 19:29
Mikään päivä ei tosiaan käy kaikille eli jos Aditu esim nyt päättää vaikka kaks päivämäärää ja katotaa kumpaa olis enemmä tulijoita ja sovitaan sitten se. Muuten pohditaan päivää ensi vuonnakin
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 04.11.2009 20:29
Nyt kun viestit luki läpi, niin vkloppu näyttää parhaalta ajankohdalta...
Minä kuitenkin kannatan muiden esittämää vaihtoehtoa, koska minulle ei käy maanantai tai torstai ollenkaan, ja jos tätä nyt ruvetaan ruotimaan että kenelle ei käy mikäkin, niin

Lainaus: Mortale

pohditaan päivää ensi vuonnakin

Jos päivämäärä käy kohdilleen, tulen kyllä mieluusti taas Vantaalle mittaamaan
Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.11.2009 21:31
Minäkin pyrin ilmaantumaan paikalle, en olekaan aiemmin vielä Vantaa miiteissä käynytkään. Minulle paras päivä olisi toki perjantai, sillä ne ovat täysin vapaita, mutta tiistaita ja keskiviikkoja lukuunottamatta muutkin päivät käyvät.
  • Lähetetty: 04.11.2009 21:55
Mun laskujen mukaan aika monelle tuntuis käyvän torstai ? Että miten on ? Joku torstai ?
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit