Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Vantaa-miitti VII: 26.11. Klo 16.30!

Kirjoittanut: Ms. Cyanide (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 14.11.2009 18:22
Jos tällä kertaa ei olis kuolemansairaana sängyn pohjalla korisemassa, saattaa sitä lähteäkin..jos vaa kerkeän ku töistä kotiudun neljän pintaan ja on noita pakollisia kuvioita koirien kanssa mitkä pitää hoitaa ennen muuta äksöniä...katselemme...
Kirjoittanut: Gothica (Nimetön)
  • Lähetetty: 20.11.2009 16:01
Olen tulossa, kunhan nyt saisin kysyttyä vanhemmiltani luvan... Hih, eka miittini!
  • • Muokkasi: Gothica
  • Lähetetty: 22.11.2009 09:59
Sori tuplapostaus, ilmoitan nyt vain pääseväni varmasti mukaan (Heh, kysyin luvan). Minun lisäkseni ovat siis ainakin mahdollisesti tulossa: neo_shaman. Heetteri, P-M, Gallante, Mortale, TaruinenAave, Kedira, Ms. Cyanide ja Aditu? Minä ainakin osaan itse Wayne's Cofeehen.

Taitaa mennä Gootti.netin miittien nuoruusennätys rikki tässä miitissä?
Miitissä tavataan, älkää syökö minua.

Muoks: Aikooko joku ottaa kuvia? Siis kun jos Ninni ei ole tulossa...?
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 22.11.2009 17:53
Ui, millon tää on? (still lazy )
Tänään taisi olla vissiin? Oisin ilmottautunu tuleen jos oisin nähnyt tän, mut ei oo tullu paljon oleiltua foorumilla eikä TA kertonut kun kysyin onko miittejä tms (Piiskaa tulee )
No mut anyway, en ois silti nyt voinu kuiteskaan tulla tän kirotun kuumeen takia...
Kirjoittanut: Milana (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 22.11.2009 18:05
Uskaltaako näihin saapua...?

Lainaus: Ninni

olin sulle piiskaa antamassa

ilmeisestikin EI....
  • • Muokkasi: Gothica
  • Lähetetty: 22.11.2009 18:07
Siis, oletko tulossa, Ninni? (Tule, tule! *Tahtoo tavata kuuluisan Ninnin* ) Ja siis, uskalsin sanoa niin, kun en tiennyt mahdollisesta tulostasi. Ihmettelinkin, mikset osallistuisi.
  • Lähetetty: 22.11.2009 18:08

Lainaus: Milana

Uskaltaako näihin saapua...?

heh, tuo oli vaan läppä frendille Eli uskaltaa tietty tulla, ja suotavaa onkin että tulee uusia!!! Eli Be there or Be... (somewhere else) !!!!
  • Lähetetty: 22.11.2009 18:11

Lainaus: Ninni

suotavaa onkin että tulee

Ookei... Saas nähdä sitten. Kai tulen katselemaan millaista porukkaa.
  • Lähetetty: 22.11.2009 18:12

Lainaus: Gothica

(Tule, tule! *Tahtoo tavata kuuluisan Ninnin

No KUULUISA indeed!!! Joo tietty tulen, en oo ainuttakaan väliin jättänyt!
  • Lähetetty: 22.11.2009 18:16

Lainaus: Gothica

kuuluisan Ninnin

Jotain julkkiksia? Öö..empä taida tullakkaan, itse en ole minkään sortin julkkis ja tuntuis hieman ehkä oudolta moisten keskellä.. (muuten kiitoksia siitä että julkkikset pyytävät minua paikalle, olen ihan imarreltu!)
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit