Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Lumous Gothic Festival 2010

Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.07.2010 09:20

Lainaus: Rowena

Jos joku tunnistaa, niin tulkaa ihmeessä vetelemään hihasta ainakin perjantain riennoissa.

Minä mahdollisesti tulenkin nykimään hihasta jos vaan tunnistan. Itsehän lähden yksin myös joten sosialisoituminen on vähän niin kuin tavoitteenakin.

Lainaus: TaruinenAave

Eli huomiseksi suunnittelimme miittiä Tuomiokirkon puistoon klo 14 alkaen! Sinne siis kaikki kynnelle kykenevät, odottelemme.

Tulisin muuten, mutta pääsen lähtemään vasta iltapäivällä kello on lähempänä 17.30 kun saavun Tampereelle. Tuskin siellä niin kauan istutte.
Kirjoittanut: Signum (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 09.07.2010 10:13
Ilmoitetaan näin kollektiivisestikin, että tämäkin ilmestyy kello 14 aikoihin puistoon odottelemaan, ilmestykää sinne ihmiset.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 10.07.2010 11:36
no eipä tänne oo paljon uusia juttuja tullut....eilen oli hemmetin hyvä meno klubilla, sekä Nosferatu että XP8 oli huippuja. Tänään pitää päästä kuuleen kaikki 3 bändiä, luultavasti vielä parempi meno tänään. Mutta kohta lähdetään hämärään markettiin ja sekin on kai jonkinlainen miitti, eli siellä nähdään!!!!
Keitä markettiin tulossa? Entä illalla? Ketkä menee Koirankoppiin?
Kirjoittanut: JM16180 (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 10.07.2010 12:02
Meni kyllä eilisen keikat taas vähän ohi, väsy oli, mutta nyt on 9h unta takana niin tänään kyllä pitäis jaksaa!

Lainaus: Ninni

Keitä markettiin tulossa? Entä illalla? Ketkä menee Koirankoppiin?

Minä, minä ja minä. Markettiin ilmestyn tos joskus 13-14 välillä, kunhan saan ahmittua ruokaa.
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 10.07.2010 15:29
Oli kyllä pirun kivaa eilen, kiitoksia kaikille!
The Cemetary Girlz ja Nosferatu toimi mainiosti tässä ensinnä mainittua just kuunnellen.
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.07.2010 19:18
Olin sen verran maistissa, että eilen jäi vähä bändit kattelematta, mutta tänään sitten koitan niitä enemmän kattella.
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.07.2010 10:05
Olin tapahtumassa perjantaina ja tosi kivaa oli. Itselle eniten kolahtivat Nosferatu ja XP8. Jälkimmäistä olen popitellut nyt kotonakin.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 11.07.2010 11:10

Lainaus: Layil

Olin sen verran maistissa

Hii!!! Se olikin hulvatonta kun revit mun rastoja ja horjuit ees taas
Eilen oli ihan skeidaa se Deutch Nepal mut muut tietty oli ihan huippuja. Sitä hiivatin kokeellista dark ambient-bändiä en ollut ennen kuullut ja Lumous-oppaassa kun sitä niin kehuttiin niin meinasin ostaa hämärämarketista levyn, onneks en ostanut!!!
Tänään vielä viimeinen miitti, pitänee mennä suihkuun ja alkaa pukeen. Keitä tulee Gothniciin????
Kirjoittanut: Positiivinenpakana (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 11.07.2010 12:41
Meidän joukkomme saapunee gothnikille jossain vaiheessa, kun saamme eilisen palaset kasattua. Varmaankin menee jonnekin kolmen paikkeille ennenkuin kukaan meistä on ihminen, sieltä varmaankin suuntaamme suoraan Dog's homiin katselemaan rokumenttia.
Deutch Nepal oli kyllä melkoista kuraa, mutta onneksi Two witchesin keikka oli niin mainio, että pelasti tilanteen. Leather stripin päädyimme kuuntelemaan terassilta, sisällä kun lämpötila nousi melkoisiin lukemiin. Hauskaa on ainakin tähän mennessä ollut ja jos edellisvuodesta voi jotain päätellä, niin tänään vain paranee
Kirjoittanut: Never (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 11.07.2010 13:37
Juu,eilen tuli käytyä katsastamassa Two witches livenä ja hyvä oli! Ainoat miinus puolet olivat ne että selkää särki ja kuvat eivät oikein onnistuneet hämärässä
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit