Gootti.net

HALLOWEEN 2010 !!!!!

Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.11.2010 17:56

Lainaus: Roudatar

Laitampa oman asuni kans mikäli vielä ehtii. Corpse Bride

EI näy linkki kopioitko sieltä alareunasta tuon facebook linkin? muuten ei näy kaikille.
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 10.11.2010 22:09

Lainaus: Layil

EI näy linkki kopioitko sieltä alareunasta tuon facebook linkin? muuten ei näy kaikille.

Corpse Bride
Empäs tuotakaan tiennyt No, oppia ikä kaikki, nyt pitäis näkyä.
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: groomeri
  • Lähetetty: 11.11.2010 18:51
Noniin, elikkä loin jonkunlaiset äänestykset Miss ja Mister kisoihin. Käykääpä äänestämässä!!! Suljen äänestykset 11.12.2010 eli kaikilla on kuukausi aikaa äänestää, luulisi hitaampienkin ehtivän. Kuvia Ninnin miittikuvien linkit -ketjussa ja tässä ketjussa. Jos tällä toimenpiteelläni nyt olen jonkun varpaille astunut niin yksäriä tulemaan.
Kirjoittanut: Positiivinenpakana (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 12.11.2010 11:11
Äänestetty joo, vaikka se osoittautui melko hankalaksi, kun ainakin Groomeri sinun kansiossa, jossa on kuvia useista jotka äänestyksessä on mukana, ei ollut nimimerkkejä vaan tyyppien oikeat nimet. Piti siis leikkiä yhdistä nimi-naama-nimimerkki leikkiä. Toivottavasti äänet meni oikeille.
  • Lähetetty: 12.11.2010 13:15

Lainaus: Positiivinenpakana

Piti siis leikkiä yhdistä nimi-naama-nimimerkki leikkiä.

Yritin helpottaa asiaa kirjoittamalla siihen viestiin nimimerkin ja ketä esitti... ): täytyypi muokata sitä kansiota jotta siinä näkyy nimimerkit.
Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.11.2010 17:09
Voiko tota äänestystä vielä muokata? Ninnillä olis halloweenkuvia ja se haluaa kanssa osallistua, muttei ehtiny tällä viikolla tehä asian eteen mitään.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 12.11.2010 17:29
Kiitos rakkahin TaruisaKummitus!
Mä olen ollut kipeenä koko viikon ja kaikki mahdolliset paskajutut sattuneet vielä samalle viikolle, eli mä siis laitan tänään illalla lisää kuvia halloweenin juhlijoista, koska sekä Tampereen Rodeossa että Stadin Synapsissa kuvasin porukkaa, ja hekään eivät pääse äänestykseen ennen kun laitan kuvalinkkini tänne.

Lainaus: groomeri

Jos tällä toimenpiteelläni nyt olen jonkun varpaille astunut niin yksäriä tulemaan.

Ihan jees et panit tuulemaan ku mä olin vuoteenomana, eihän näitä kisoja joka vuosi tarvi mun järkätä, eli hyvä vaan.
Kai se on ok, et ne henkilöt joiden kuvista laitan linkin tänne tänäiltana voidaan helposti lisätä missi- ja mister-listan loppuun jotta kaikki pääsevät mukaan kisaan?
  • Lähetetty: 12.11.2010 17:30
Valitettavasti sitä en voi enää muokata, kun ääniä on jo annettu. Kun puhe oli kuitenkin, että maanantaihin mennessä kaikki olisivat itsestään laittanut kuvan, niin laitoin sitten tuon äänestyksen pystyyn, jotta halloween olisi edes jotenkin vielä ajankohtainen. Mutta ensivuonna sitten uusiksi Ja kaikki voivat varmasti kruunata itse itsensä missiksi ja misteriksi, kun kerran ovat vaivaa nähneet itsensä laittamiseen!
  • Lähetetty: 12.11.2010 17:33
No lisään vaan perään omia otoksiani, niin jos joku haluaa heitä äänestää niin siitä kertokoon. Eikö se onnistu noin yksinkertaisesti vaan? Ettei mitään sen kummempaa muokkaamista tarvi siihen varsinaioseen äänestykseen, vaan mainitaan vaan ketjussa, että tässä tällanen pikku lista lopuksi jossa muutamia osallistujia? (ollu niin kamala viikko ja äskenkin tulin lekurista pudottuani portaat että stressaa nämä niin hitosti)
  • Lähetetty: 12.11.2010 17:58
http://www.flickr.com/photos/52258054@N03/?saved=1

TUOSSA LISÄÄ KUVIA (Tampereelta muutama sekaisin heitettynä)

Ei ole kyse kruunaamisista, vaan aina ideana on ollut se, että kaikki jotka ovat juhlimassa olleet ovat äänestyksessä mukana. Sehän se perinne on, eikä se tärkeintä, kuka saa paljon ääniä...
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit