Gootti.net

HALLOWEEN 2010 !!!!!

Kirjoittanut: Kreivi Arvet (Nimetön)
  • Lähetetty: 12.11.2010 19:06
Ninni: Hienon kuvauspaikan olit valinnunna. Nimittäin siinä kuvassa missä pullistellee Sylvester Stallone Rocky III-elokuvan mainosjulisteessa
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 13.11.2010 13:13
Kuopassa oli niin kiva että lisäsi vielä Ninnin, TaruisenAaveen ja tapsulin äänestyksiin
Nyt kaikki joukolla äänestämään suosikkiaan!!
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 13.11.2010 13:17
Ja lisää kilpailijoita on tulossa, niitä ylläpitäjän kanssa tuonne lisäillään, minä etsin halloweenin juhlijoita ja Kuopassa lisää (koska niin paljon äänestysaikaa jäljellä)
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 13.11.2010 21:49
Samasta linkistä löytyy sitten menoa Synapsistakin, muutaman kuvan lisäsin, eli siis täältä: http://www.flickr.com/photos/52258054@N03/?saved=1
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.11.2010 11:52
Näköjään minä olen tuolla äänestyksessä mutta minusta ei ole merkitty kuvaa mihinkään niin voinen sen laittaa tähän perään? Onhan noita facebookissa erinäisten gootti.nettilästen kansioissa mutta tiedä sitten ketkä kaikki ne pystyy sieltä näkemään?
http://irc-galleria.net/user/CorrosiveDetail/pictu re/123449025

Korjasin kirjotusvirheitä.
Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • • Muokkasi: Aditu
  • Lähetetty: 14.11.2010 17:27
Ehkäpä minäkin osallistun kun kerran tuli naamioiduttua Halloweenin jopa kahteen otteeseen. Toisesta asusta ei ole kovin edustavia kuvia, joten laitetaan vain tästä toisesta, jossa esitin siis mustaa kissaa:

Kasvokuva

Vartaloa
Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.11.2010 22:07
Buhuu, miun naamari on ollut jossain hitossa noita kuvia otettaessa. Baphomet piti siis olla kyseessä.
Kirjoittanut: Karvatuppo (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.11.2010 16:43
Jos vielä kerkee niin tässä minun Halloween-panostautuminen:
Pärstä
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 16.11.2010 15:02

Lainaus: Karvatuppo

Jos vielä kerkee niin tässä minun Halloween-panostautuminen:

Niin! Miten menetellään? Ehtiikö vielä, mitä sanot Ninni tai groomeri tai joku joka kokee tämän äänestysasian omakseen?
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 16.11.2010 16:42

Lainaus: kuopassa

Miten menetellään?

Kurja vain niille jotka ovat jo äänestäneet, sillä joka tapauksessa ääniä voi antaa vain yhden ja kauemmin äänestyksessä olleet ovat siis etulyöntiasemassa. Jokatapauksessa kyseessä on leikkimielinen kilpailu joten mielestäni kaikki halukkaat saavat siihen osallistua. Jos kuopassa vain jaksaa ihmisiä sinne lisäillä
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit