Gootti.net

Goottifoorumi: Menneet goottimiitit ja tapahtumat: Kahvittelumiitti Seinäjoelle?

Täällä valvovat: Iiriva, poison, emanon, Funereal Soul, Dark Eyes

• Muokkasi: hannavaan
  • Vastaa
Mites, onko täällä väkeä Seinäjoelta tai lähistöltä? Jos pistettäisiin miittiä pystyyn ja kahviteltaisiin jossain, esim. Palaverissa tms.?
Huvittaisi kovasti tutustua täälläpäin majaileviin, samanhenkisiin immeisiin, vaikka olenkin aika ujo, mutta en minä nyt sentään ihmisiä pelkää!

Päiväkdi ehdotettu: 1.10.2011!

Tämän tunnuksen saa poistta!

Minä olen Seinäjoella lauantaina 10.9 ja silloin voisi kyllä miitti olla paikallaan. Viimeksi miittasimme Coffee housessa ja mukavaa oli.
  • Vastaa
Hieno aloite, hannavaan. Toivottavasti miitti Wallriverille onnistuu vaikkakin pienemmille paikkakunnille voi olla vaikeampi saada osallistujia välimatkan ja liikenneyhteyksien vuoksi.

Pulma vastassa? Tilanne päällä? Jos on, lähetä viestiä foorumin valvojille.

• Vastaa
Hmm.. Seinäjoelle en tänä kesänä päätynyt, mutta ehkä tässä syksyllä voisi poiketa. Kunhan päivä on lauantai. 3.9 ei sovi, mutta muut syyskuun lauantait ovat toistaiseksi vapaita.

"Kaiken onnen tavoittelun looginen päätepiste on hulluus."

• Vastaa
Hmm...no miten olisi tuo 10.9? Se ainakin on lauantai ja itsellä ei pitäisi silloin mitään näillä näkymin olla...

• Muokkasi: Anyxia
  • Vastaa
Hyvä juttu et järkätää tämmöstä. Mulle passaa aika moni päivämäärä ku aika lähellä asun. Pitää vaa kattoa ettei osu mihinkää kovin lähelle kirjoituksia. Mulla on kyllä kirjoitukset 13 päivä ja viimeiset 28 päivä. Mutta jos kaikille sopii paremmin tässä lähempänä kuten just tuo 10. päivä niin se varmaan pakko sitten vain ehtiä tulemaan Onneksi on kuitenkin englannin kuuntelu tuolloin seuraavana tiistaina että ei mitään sen vakavampaa tai vaikeampaa Eli melko varmasti olen paikalla! Ja palaveri olis tosi hyvä idis mun mielestä!

You cannot kill what you did not create.

• Muokkasi: Lily Symphony
  • Vastaa
Varovainen "joo" osallistumiselle. Ei voi vielä tietää, kaappaavatko ufot minut sinä päivänä tai tuleeko esim. maailmanloppu, mutta ainakaan näillä näkymin ei ko. asiat ole ilmoittaneet aikovansa tapahtua syyskuussa.

"A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason. Few can achieve greatness - and none in art - if they are not dominated by illusion" -Devil Doll

• Vastaa
Okei, mikäs päivä teille sitten sopisi? Jos joku sellainen, mikä saa eniten ääniä, niin voisi sitten sen lyödä lukkoon. Itselleni ei käy 10.9, kun on Dance with the vampiresensi-ilta ja kaikkea muuta siinä sivussa!

No mulle sinänsä käy melkeen mikä vaan päivä. Olis tietysti hyvä et jos pidetää nyt nii sit täs mahd pian kun pitää lukea kun 28 pv matikan yo. Sen jälkeen taaas käy mikä tahansa päivä kun koulu loppuu sihen

You cannot kill what you did not create.

• Vastaa
Tämä viikko on jo niin täyteen buukattu kaikkea mahdollista toimintaa, että millään ei ehdi repeämään suuntaan tai toiseen, ja ensiviikon lauantaina on kaverin häät. Mutta jos ei sitä päivää vain lyö lukkoon, niin ei sitä koskaan tule minnekään lähdettyä

Tuli, vesi , maa, ilma. Elementit taitajilta. Ensin palaa, sitten kastuu. Maassa maatuu ja ilmaan haihtuu.

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 2 jäsentä (kuopassa, Nocturne). Kävijäennätys tehtiin 12.03.2013 05:55, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 194 henkeä!