Gootti.net

20.6.2014: Foorumin ohjelmisto ja Kuuttinetin ulkoasu vaihdettiin. Ainakin tuoreiden viestien toiminto on kosahtanut. Tule, näe ja koe.

Kahvittelumiitti Seinäjoelle?

Kirjoittanut: Lily Symphony (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 16.11.2011 23:42
Voihan sitä kokoontua vaikka Palaverissa, ja jos kaikki paikalle ilmestyneet ovat yli-ikäisiä, niin sitten jatkokierros sinne Päällikköön. (Täytyy nyt kyllä myöntää, että en ole moista paikkaa vielä katukuvassa edes huomannut. Missä mahtaa sijaita, kun ei googletuskaan tuo vastausta!)
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.11.2011 03:48

Lainaus: Lily Symphony

Missä mahtaa sijaita, kun ei googletuskaan tuo vastausta!)

Päällikköä jos tarkoitat niin se sijaitsee Komian "vieressä", oikeastaan samassa rakennuksessa. Eli entisen onnelan paikalla ja tämän kuuluisan seinäjoen ringin varrella
Kirjoittanut: Kalmankoura (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 27.11.2011 16:56
Marraskuu on muutaman päivän päästä muuttunut joulukuuksi, mutta jos Seinäjoella tai sielläpäin aletaan aktiivisemmin miittailemaan niin taidanpa tilata tämän keskustelun sähköpostiini ja pelmahtaa joskus paikalle.
Kirjoittanut: Lily Symphony (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 14.12.2011 00:57

Lainaus: Anyxia

Päällikköä jos tarkoitat niin se sijaitsee Komian "vieressä", oikeastaan samassa rakennuksessa. Eli entisen onnelan paikalla ja tämän kuuluisan seinäjoen ringin varrella

Kas kun ei ole osunut silmään. Komian ohi kyllä tulee käveltyä usein. (Huom. ohi.)

Mutta siis hei tuota juu, joko joulupuu on varastettu ja kalenteri täynnä lahjahärdelliä, vai vieläkö joulukuussa ehtisi miitata? Tai sitten 2012. Käynnistetään vuosi hurjan uskomattoman muhkealla miitillä?
  • Lähetetty: 14.12.2011 16:31
Eipä tässä joulukuussa taida sopivia miittipäiviä oikewin muita olla kuin tuo tuleva 17.12. Joka itseasiassa passaisi kyllä miule.
Kirjoittanut: gothicknight (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.12.2011 18:58
samaten, tässä alkaa kahveehammasta oikein kolottamaan, joten hyvät, pahat ja rumat (miksei myöskin kauniit ) ihmiset, rantautukaa, ja ulostautukaa kohti s-joen kiihkeänä sykkivää, lähes metropolimaista neljän korttelin keskustaa, ja nauttikaa kupponen tai kaksi kuumaa. Jos ikärajattoman miitin haluaa aikaansaada, palaveri, coffeehouse, epstorin kahvila, onhan noita paikkoja monen monta. Itse herään 6.30 ja siitä eteenpäin voin miitata aina 21.00 asti ;D
Kirjoittanut: momentumi (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 15.12.2011 18:01

Lainaus: Kalmankoura

Eipä tässä joulukuussa taida sopivia miittipäiviä oikewin muita olla kuin tuo tuleva 17.12. Joka itseasiassa passaisi kyllä miule.

Mulle ei kyllä sovi tuo päivä eikä mikään mukaan joulukuussa! Ens vuonna vois sopia paremmin ja kahville ainakin voisin harkita lähteväni, mutta en baariin, kun en niissä viihdy vaikka ikää olisi. Mutta jos miittaatte jo joulukuussa niin miittaatte sitten ilman minua. Voihan sitä kokeilla uutta sitten ensi vuonna taas.
Kirjoittanut: gothicknight (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.12.2011 21:05
Päivä aikaa funteerata, itse jokaisen, miten ja kuinka pystyy, jaksaa, viitsii liikkua. Jokatapauksessa palloilen kylällä likkakaverin kanssa ja olen hihasta kiinni napattavissa (tai jos ei tohdi koskea niin myöskin telehvoonilla tavoitettavissa) aamusta iltaan
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.12.2011 00:56
Mulla on tuparit tuolloin 17 päivä, et huonosti pääsen tulemaan. Muutenkin tuntuu olevan liian kiireistä koko joulukuu mutta olisi kyllä kiva aloittaa vuosi 2012 kivalla miitillä
  • Lähetetty: 16.12.2011 21:47
Hah, no jos teen extempore reissun huomen GothicKnightin ja hänen paremman puoliskonsa kiusaksi niin se on siinä sitten ja miuta saa myös pommittaa aiheesta kännykkää jos tuntuu että olen unohtunu hiljaisen pirkanmaan perukoille.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 6 vakoilijaa ja 1 jäsentä (katavor). Kävijäennätys tehtiin 12.03.2013 05:55, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 194 henkeä!