Gootti.net

Kahvittelumiitti Seinäjoelle?

Kirjoittanut: hannavaan (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: hannavaan
  • Lähetetty: 28.08.2011 20:37
Mites, onko täällä väkeä Seinäjoelta tai lähistöltä? Jos pistettäisiin miittiä pystyyn ja kahviteltaisiin jossain, esim. Palaverissa tms.?
Huvittaisi kovasti tutustua täälläpäin majaileviin, samanhenkisiin immeisiin, vaikka olenkin aika ujo, mutta en minä nyt sentään ihmisiä pelkää!

Päiväkdi ehdotettu: 1.10.2011!
Kirjoittanut: Sennay (Nimetön)
  • Lähetetty: 28.08.2011 23:03
Minä olen Seinäjoella lauantaina 10.9 ja silloin voisi kyllä miitti olla paikallaan. Viimeksi miittasimme Coffee housessa ja mukavaa oli.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 28.08.2011 23:31
Hieno aloite, hannavaan. Toivottavasti miitti Wallriverille onnistuu vaikkakin pienemmille paikkakunnille voi olla vaikeampi saada osallistujia välimatkan ja liikenneyhteyksien vuoksi.
Kirjoittanut: Kalmankoura (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 29.08.2011 21:48
Hmm.. Seinäjoelle en tänä kesänä päätynyt, mutta ehkä tässä syksyllä voisi poiketa. Kunhan päivä on lauantai. 3.9 ei sovi, mutta muut syyskuun lauantait ovat toistaiseksi vapaita.
  • Lähetetty: 30.08.2011 18:59
Hmm...no miten olisi tuo 10.9? Se ainakin on lauantai ja itsellä ei pitäisi silloin mitään näillä näkymin olla...
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.08.2011 23:13
Hyvä juttu et järkätää tämmöstä. Mulle passaa aika moni päivämäärä ku aika lähellä asun. Pitää vaa kattoa ettei osu mihinkää kovin lähelle kirjoituksia. Mulla on kyllä kirjoitukset 13 päivä ja viimeiset 28 päivä. Mutta jos kaikille sopii paremmin tässä lähempänä kuten just tuo 10. päivä niin se varmaan pakko sitten vain ehtiä tulemaan Onneksi on kuitenkin englannin kuuntelu tuolloin seuraavana tiistaina että ei mitään sen vakavampaa tai vaikeampaa Eli melko varmasti olen paikalla! Ja palaveri olis tosi hyvä idis mun mielestä!
Kirjoittanut: Lily Symphony (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Lily Symphony
  • Lähetetty: 31.08.2011 16:38
Varovainen "joo" osallistumiselle. Ei voi vielä tietää, kaappaavatko ufot minut sinä päivänä tai tuleeko esim. maailmanloppu, mutta ainakaan näillä näkymin ei ko. asiat ole ilmoittaneet aikovansa tapahtua syyskuussa.
  • Lähetetty: 07.09.2011 19:29
Okei, mikäs päivä teille sitten sopisi? Jos joku sellainen, mikä saa eniten ääniä, niin voisi sitten sen lyödä lukkoon. Itselleni ei käy 10.9, kun on Dance with the vampiresensi-ilta ja kaikkea muuta siinä sivussa!
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.09.2011 20:22
No mulle sinänsä käy melkeen mikä vaan päivä. Olis tietysti hyvä et jos pidetää nyt nii sit täs mahd pian kun pitää lukea kun 28 pv matikan yo. Sen jälkeen taaas käy mikä tahansa päivä kun koulu loppuu sihen
Kirjoittanut: gothicknight (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.09.2011 12:00
Tämä viikko on jo niin täyteen buukattu kaikkea mahdollista toimintaa, että millään ei ehdi repeämään suuntaan tai toiseen, ja ensiviikon lauantaina on kaverin häät. Mutta jos ei sitä päivää vain lyö lukkoon, niin ei sitä koskaan tule minnekään lähdettyä
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit