Gootti.net

Tampereen miittiketju, osa 2.

Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.06.2012 17:22
Round two, fight! Or meet.

Täällä siis jatkoa Tampereen miittikeskustelulle.
Kirjoittanut: Kalmankoura (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 04.06.2012 18:37
No niin. Eli edellisessä ketjussa ehdotettiin puistomiittiä la 9.6. Moinen passaa miule vallan mainiosti (näillä näkymin) mutta puistopiknikmiitti käy myös 10.6. Paikkaehdotuksia? Vai mennäänkö vaikka Näsinpuistoon? Sieltä olis lyhyt matka Bella Morteen.
Kirjoittanut: Selah (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.06.2012 09:52
Itsellänihän oli tarkoitus suunnata tuonne Bella Morteen paikanpäälle lauantaiksi, tulisi mukavasti päivään lisätäytettä kun pääsisi tapaamaan uusia ihmisiä miitin puitteissa. Täytyy vain sanoa ettei Tampere kaupunkina ole yhtään tuttu, joten täytynee karttaa katsella hyvin tarkkaa että osaa paikalle...sikäli mikäli miitti siis järjestyy tuohon lauantaille.
Kirjoittanut: kiki (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.06.2012 13:35
Tänne päin käy molemmat päivät
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.06.2012 17:40
Mulle ei käy 9.6 joten 10.6 olis parempi...
  • Lähetetty: 07.06.2012 18:54
Kohtahan aika koittaa joten sovitaanko 9.6 @ Näsinpuisto vai 10.6 ja sama tai eri paikka? Entäpä kellonaikatoiveita?
  • Lähetetty: 09.06.2012 16:26
Miitti on ilmeisesti huomenna? Forecan mukaan sataisi/tihkuttaisi hiukan eli meneekö se sitten sinne runoon taas vai onko jollain ehdotusta missä olisi katettu terassi?
Kirjoittanut: Selah (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.06.2012 19:10
Selah yrittää kyetä paikalle.. ainakin paikkakunnalla olen.. aika ja paikka (tarkka) ovat sellaiset mitä kaipaisin!
  • Lähetetty: 10.06.2012 13:18
Ilmeisesti kahvila runo ja klo 15. Eiköhän siellä joku ole. Eilen saattoi Schattenin mukaan olla porukkaa Näsinpuistossa, mutta en käynyt varmistamassa.
  • Lähetetty: 10.06.2012 14:15
Itse en nyt ainakaan voikkaan lähteä mihinkään, eilinen olomuodon vaihtaminen pesu(alkoholi)sieneksi sai aikaan seurauksen että olen kasvanut ämpäriin kiinni enkä ole vieläkään valmis luopumaan siitä....
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit