Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Tiedotteet ja ohjeet: Taas palkintoja aktiivisille jäsenille.

Mielenkiintoista sepitystä eksyi jo tähänkin aiheeseen
Pitäisiköhän taas ihan vahingossa yrittää?

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Muokkasi: Deadboy
Kirjoittaminenhan kannattaa aina. Ihanaa että on niin monta ihmistä jonka päivän voi pilata sillä.

Wham Bam Thank You Ma'am!

Lainaus: Deadboy

Kirjoittaminenhan kannattaa aina. Ihanaa että on niin monta ihmistä jonka päivän voi pilata sillä.

Älä nyt :< Minua ainakin piristit eräs päivä kehumalla runojani

Kun valo taas nousee ei se löydä kuin kylmyyden, kuolleiden kasvojen loistonkatseen

• Muokkasi: diamond_385

Ihanaa että on niin monta ihmistä jonka päivän voi pilata sillä.

Kukin tyylillään

Jokainen meistä on itkenyt katkerasti, kun elämä ei olekaan antanut meille sitä, mitä hartaimmin olemme tahtoneet. Kaikella on silti tarkoituksensa, kyynelilläkin.

Lainaus: diamond_385

Ihanaa että on niin monta ihmistä jonka päivän voi pilata sillä.

Kukin tyylillään

"rise all you daykillers!"

archangel, dark angel lend me thy light. through death's veil until we have heaven in sight.

Olen yhä vähän apprehensive sen suhteen, että tämä lisää spämmäystä "päättömät kysymykset" ja "sanapeli" -tyyppisiin ketjuihin. En kannusta.

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as gods." -Imperious Perfect

Lainaus: Heetteri

Olen yhä vähän apprehensive sen suhteen, että tämä lisää spämmäystä "päättömät kysymykset" ja "sanapeli" -tyyppisiin ketjuihin. En kannusta.

Käsittääkseni niitä viestejä ei lasketa?.. Itse en ole ainakaan huomannut mitään spämmipiikkiä Paitsi tietenkin itse selitän paljon enemmän. Puheripuli x)

Kun valo taas nousee ei se löydä kuin kylmyyden, kuolleiden kasvojen loistonkatseen

Lainaus: Heetteri

Öh, nyt kyllä mä putosin kelkasta. Miten spämmäys voi lisääntyä noihin ketjuihin? Nehän ovat juuri spämmiketjuja...

Jokainen meistä on itkenyt katkerasti, kun elämä ei olekaan antanut meille sitä, mitä hartaimmin olemme tahtoneet. Kaikella on silti tarkoituksensa, kyynelilläkin.

No kiva kun tälläne kisa tuli just samaan aikaan kun mun kone on mäskänä
Noh täytyy tulla aina tänne mummille kirjoittelemaan :P
Mutta toivotaan että kone tulis joskus ens viikol :/
Mut ofkoors mä aion osallistuu tähän kisaaan vaikka mul oliskin 2 viestiä

En Oikein Ymmärrä!

Lainaus: kuopassa

Helmikuussa oli kilpailu jossa kaksi aktiivisinta foorumin jäsentä palkittiin. Otetaan sama uusiksi. Nyt lokakuun aikana kaksi eniten viestejä lähettänyttä foorumilaista saa postilaatikostaan tai -luukustaan pienet tuotepalkinnot. Kumpikin palkinto sisältää rintanappeja, tarroja ja avaimenperän.

Kisa päättyy 31.10., jonka jälkeen laitan sähköpostia voittajille. Palkinnot lähetetään sen jälkeen postitse.

niin hyvä idea, että saattaa alkaa satelemaan puoliturhia viestejä ja aiheita foorumiin entistä enemmän :/

...I'd fuck you because you are beautiful I'd fuck you because you are my nigger I'd fuck you because I am your whore I'd fuck you because you are a whore...

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 9 vakoilijaa ja 5 goottiyhteisön jäsentä (Blackrat, Jacob, Chrystalis, BronzeRain, Lacy gloom). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!