Lainaus: Kaihomieli
Mitä kilpailu sitten aiheutta lisää teksiä joka aiheeseen vielä enemmänkö?
Näinhän se taitaa olla. Yritetetään aktivoida myös niitä passiivia jäseniä tarjoamalla vähän porkkanaa. Tässä tapauksessa siis pinssejä, tarroja yms. Foorumiltahan löytyy sellainen "Tuoreet viestit" -työkalu, joka listaa automaagisesti uusimmat viestit. Sen avulla kuulumisten seuraaminen voi helpottua.
Lainaus: Iiriva
Viimeksikin minä taisin tulla toiseksi [...]
Näin muuten taisi olla! Eikä ole ihmekään, sillä kirjoittelet hyvin ahkerasti täällä foorumilla. Se on hienoa, se on mahtavaa.
Lainaus: diamond_385
Minä tulen tänne höpöttelemään, koska mulla on täällä hyvä olla.
Kerro toki kavereille, sukulaisille ja naapureillekin tästä foorumista. Sehän olisi vallan mukavaa jos vanhat tutut "oikeasta elämästä" saapuisivat jutustelemaan myös nettiin.

Lainaus: Ximmo
Taas kilpailu, jossa palkitaan se, joka lähettää eniten turhia viestejä foorumille.
Olet varmaankin oikeassa siinä, että niitä turhiakin viestejä tulee. Ei tässä tarkoituksena ole kuitenkaan kannustaa kirjoittelemaan jonninjoutavuuksia, vaan saada porukka avaamaan suunsa. Täällähän on aika paljon sellaisia sivustaseuraajia, sellaisia jotka lukevat mitä muut kirjoittavat, mutta eivät kuitenkaan itse osallistu jutusteluun. Niitä yksilöitä olisi mukava saada ruoskittua siihen malliin, että johan ns. läppä lähtee lentämään.
Lainaus: Kuunsilta
sanapeliin siitä vaan floodaamaan
Tuo sanapeli on muuten aika turpea, kun sivuja ainakin 500 kappaletta. Pitäisi varmaan laittaa viestiketju lukkoon ja avata uusi, tyyliin "Sanapeli vol. 2". Jos joku moderaattori lukee tätä niin antaa mennä vaan. Mä en jaksa ihan just nyt kun pitää mennä tekemään kuolemaa.
Muitakin kilpailuja voidaan toki järjestää, mutta minkälaisia? Onko ehdotuksia?
Ennen kuin luot uuden aiheen, muista vilkaista foorumin hakukoneella onko samasta aiheesta luotu viestiketju jo aikaisemmin. Gootti.netin valvojat auttavat jos kaipaat apua liittyen juttupalstaan liittyviin pulmatilanteisiin.