Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Tiedotteet ja ohjeet: Taas palkintoja aktiivisille jäsenille.

Lainaus: Sather

Lainaus: kuopassa

Helmikuussa oli kilpailu jossa kaksi aktiivisinta foorumin jäsentä palkittiin. Otetaan sama uusiksi. Nyt lokakuun aikana kaksi eniten viestejä lähettänyttä foorumilaista saa postilaatikostaan tai -luukustaan pienet tuotepalkinnot. Kumpikin palkinto sisältää rintanappeja, tarroja ja avaimenperän.

Kisa päättyy 31.10., jonka jälkeen laitan sähköpostia voittajille. Palkinnot lähetetään sen jälkeen postitse.

niin hyvä idea, että saattaa alkaa satelemaan puoliturhia viestejä ja aiheita foorumiin entistä enemmän :/

Niin ja muutenkin kun täältä on pienen hetken poissa, niin uusia viestejä on niin älyttömästi, ettei niitä kaikkia jaksa lukea. Mitä kilpailu sitten aiheutta lisää teksiä joka aiheeseen vielä enemmänkö?

Tie helvettiin on kivetty murtuneilla sieluilla.

• Muokkasi: diamond_385
En mä ole huomannut mitään viestimäärän nousua vaikka kilpailu onkin julistettu. Samanlaista täällä nyt on kuin ennenkin, enemmän tai vähemmän jaskan pauhantaa.

Lainaus: Suokas

Noh täytyy tulla aina tänne mummille kirjoittelemaan :P

Pysyy mummukin onnellisena kun köyt kattomassa...

Jokainen meistä on itkenyt katkerasti, kun elämä ei olekaan antanut meille sitä, mitä hartaimmin olemme tahtoneet. Kaikella on silti tarkoituksensa, kyynelilläkin.

Lainaus: diamond_385

En mä ole huomannut mitään viestimäärän nousua vaikka kilpailu onkin julistettu. Samanlaista täällä nyt on kuin ennenkin, enemmän tai vähemmän jaskan pauhantaa.

niinpä. vaikka sitä tietää että on kisa käynnissä niin ei sitä sen takia tänne kirjottelemaan tule.

archangel, dark angel lend me thy light. through death's veil until we have heaven in sight.

Ainakin viimeksi taisi olla niin, ettei täysin päättömiä, tyyliin "samaa mieltä" tai pelkän hymiön sisältäviä viestejä laskettu mukaan. O.o Mutta hyvä vain. No minähän höpötän täällä aina paljon tyhmiä juttuja kun ei parempaakaan tekemistä ole, mutten mie ainakaan kilpailun takia entistä enempää höpötä. Viimeksikin minä taisin tulla toiseksi, joten on ihan hyvä juttu vain jos tällä kertaa on eri voittajat.

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

Lainaus: Iiriva

Mutta hyvä vain. No minähän höpötän täällä aina paljon tyhmiä juttuja kun ei parempaakaan tekemistä ole, mutten mie ainakaan kilpailun takia entistä enempää höpötä.

Sama homma. Tai siis voisinhan sinne kattoonkin räkiä, mutta sitten yöllä pitäisi olla sade vaatteet päällä. Minä tulen tänne höpöttelemään, koska mulla on täällä hyvä olla.

Jokainen meistä on itkenyt katkerasti, kun elämä ei olekaan antanut meille sitä, mitä hartaimmin olemme tahtoneet. Kaikella on silti tarkoituksensa, kyynelilläkin.

Minä tulen tänne höpöttelemään, koska mulla on täällä hyvä olla.

Sama täällä! Kaikki ovat niin ystävällisiä

En Oikein Ymmärrä!

Taas kilpailu, jossa palkitaan se, joka lähettää eniten turhia viestejä foorumille. Ei sillä, että minä sen palkinnon perään olisin, mutta hämmentää tällainen "spämmikehotus".

Most will fail and all will die so none shall live to tell the tale.

mäkin vähän epäilen, jos tuleekin floodingia ja spämmingiä.

sanapeliin siitä vaan floodaamaan

The best things in our life are unseen, that's why er close our eyes when we dream, kiss...

Lainaus: Kaihomieli

Mitä kilpailu sitten aiheutta lisää teksiä joka aiheeseen vielä enemmänkö?

Näinhän se taitaa olla. Yritetetään aktivoida myös niitä passiivia jäseniä tarjoamalla vähän porkkanaa. Tässä tapauksessa siis pinssejä, tarroja yms. Foorumiltahan löytyy sellainen "Tuoreet viestit" -työkalu, joka listaa automaagisesti uusimmat viestit. Sen avulla kuulumisten seuraaminen voi helpottua.

Lainaus: Iiriva

Viimeksikin minä taisin tulla toiseksi [...]

Näin muuten taisi olla! Eikä ole ihmekään, sillä kirjoittelet hyvin ahkerasti täällä foorumilla. Se on hienoa, se on mahtavaa.

Minä tulen tänne höpöttelemään, koska mulla on täällä hyvä olla.

Kerro toki kavereille, sukulaisille ja naapureillekin tästä foorumista. Sehän olisi vallan mukavaa jos vanhat tutut "oikeasta elämästä" saapuisivat jutustelemaan myös nettiin.

Lainaus: Ximmo

Taas kilpailu, jossa palkitaan se, joka lähettää eniten turhia viestejä foorumille.

Olet varmaankin oikeassa siinä, että niitä turhiakin viestejä tulee. Ei tässä tarkoituksena ole kuitenkaan kannustaa kirjoittelemaan jonninjoutavuuksia, vaan saada porukka avaamaan suunsa. Täällähän on aika paljon sellaisia sivustaseuraajia, sellaisia jotka lukevat mitä muut kirjoittavat, mutta eivät kuitenkaan itse osallistu jutusteluun. Niitä yksilöitä olisi mukava saada ruoskittua siihen malliin, että johan ns. läppä lähtee lentämään.

Lainaus: Kuunsilta

sanapeliin siitä vaan floodaamaan

Tuo sanapeli on muuten aika turpea, kun sivuja ainakin 500 kappaletta. Pitäisi varmaan laittaa viestiketju lukkoon ja avata uusi, tyyliin "Sanapeli vol. 2". Jos joku moderaattori lukee tätä niin antaa mennä vaan. Mä en jaksa ihan just nyt kun pitää mennä tekemään kuolemaa.

Muitakin kilpailuja voidaan toki järjestää, mutta minkälaisia? Onko ehdotuksia?

Ennen kuin luot uuden aiheen, muista vilkaista foorumin hakukoneella onko samasta aiheesta luotu viestiketju jo aikaisemmin. Gootti.netin valvojat auttavat jos kaipaat apua liittyen juttupalstaan liittyviin pulmatilanteisiin.

runokisa oli aika kiva, vois uusiks ottaa. uutta valokuvakisaa en ite jaksa tehdä, mutta joku muu asian ammattilainen vois sen tehdä, uusia ideoita vois olla joku leffakisa, sellanen minileffa aiheesta gootit vois tulla hauskaa matskua. ja jos täällä vaatealan ammattilaisia tai opiskelijoita löytyy, vois joku vaatesuunnittelukisan pistää kehiin

The best things in our life are unseen, that's why er close our eyes when we dream, kiss...

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 4 goottiyhteisön jäsentä (Piiskansiima, Blackrat, Chrystalis, pimeyden_hehku). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!