Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Tiedotteet ja ohjeet: Minkälainen kilpailu?

• Muokkasi: Deadboy
  • Vastaa
Tuo sarjakuvakilpailu on muuten hyvä ehdotus! En komppaa siksi että osallistuisin vaan ihan siksi että ideasi on hyvä. Ja kiitos kehuistasi. Tuota uusinta kuvajuttuani vähän pohdin että onko liian mauton?

Wham Bam Thank You Ma'am!

• Vastaa
Pitääkin mennä heti "tsekkaamaan"

"Ketään ei saa laittaa säkkiin jos ei itse halua!" - Neponen

• Vastaa
Jep, pistetään sarjiskilpailu. Se on hyvä idea. En itse kehtaa lähteä tuomaroimaan, joten ehkäpä moderaattorimme tai herra Deadboy voisi hoitaa sen puolen kisailusta?

Ennen kuin luot uuden aiheen, muista vilkaista foorumin hakukoneella onko samasta aiheesta luotu viestiketju jo aikaisemmin. Gootti.netin valvojat auttavat jos kaipaat apua liittyen juttupalstaan liittyviin pulmatilanteisiin.

• Muokkasi: blackwolver
  • Vastaa
Vai pystyisikö nuo kilpailuun osallistuvat sarjakuvat saamaan jotenkin esille niin, että käyttäjät voisivat sitten äänestystoimintoa käyttäen antamaan äänensä voittajalle? Tietenkin tässä olisi sitten vaatimuksena että kaikki suostuisivat julkaisemaan yleisölle oman teoksensa...

• Vastaa

Lainaus: kuopassa

En itse kehtaa lähteä tuomaroimaan, joten ehkäpä moderaattorimme tai herra Deadboy voisi hoitaa sen puolen kisailusta?

En minäkään kehtaa, mutta eikös Iiriva ole sellainen taide-tyyppi
Enkä kyllä kehtaa osallistuakkaan

pimeys=hulluus

• Vastaa

Lainaus: blackwolver

Vai pystyisikö nuo kilpailuun osallistuvat sarjakuvat saamaan jotenkin esille niin, että käyttäjät voisivat sitten äänestystoimintoa käyttäen antamaan äänensä voittajalle?

Minusta tuo olisi paras idea

Pääsisinpä niin pitkälle, että voisi vielä kerran alkaa kokonaan alusta. (Jouko Tyyri)

• Muokkasi: blackwolver
  • Vastaa
Silloin ei yhden ihmisen huumorintaju vaikuttaisi voittajan valintaan! Vaan enemmistön! Demokratiaa kehiin

• Vastaa
Herra Poison saisi varmaan sitten laitettua nuo kilpailuun osallistuvat työt sinne "parempaan galleriaan" niin toimisi sitten varmimmin (mulla kun ei tämä foorumin oma galleria meinaa edelleenkään latautua kunnolla)??

• Vastaa
Nämä nyt on sitten ihan vain ehdotuksia, mutta mutta...varmaan "kätevintä" olisi jos sarjakuva olisi semmoinen lyhkäinen strippi? Vaikka korkeintaan 5 ruutua?

• Vastaa
Tuo äänestysehdotus on ihan hyvä vaikka kannatankin enenemmän valistunutta itsevaltiutta tai oligarkiaa kuin demokratiaa . Puollanpa minäkin tuota töiden rajoittamista lyhyeksi.

Wham Bam Thank You Ma'am!

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 9 vakoilijaa ja 4 goottiyhteisön jäsentä (Chrystalis, Piiskansiima, Neither, BronzeRain). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!