Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Tiedotteet ja ohjeet: Minkälainen kilpailu?

• Vastaa

Lainaus: blackwolver

Herra Poison saisi varmaan sitten laitettua nuo kilpailuun osallistuvat työt sinne "parempaan galleriaan" niin toimisi sitten varmimmin (mulla kun ei tämä foorumin oma galleria meinaa edelleenkään latautua kunnolla)??

Joo, täytyy katsoa sitten. Ei se galleria tosiaan avaudu, siksi kuvia on tätä nykyä laitettu tuonne Flik:iin!

pimeys=hulluus

• Vastaa
Sarjiksen aiheenahan voisi olla musta huumori Jos sen jotenkin pitää goottiuteen liittyä niin siinä on tuo musta vivahde sen takia

"Ketään ei saa laittaa säkkiin jos ei itse halua!" - Neponen

• Vastaa
Juu, saisivat ne sarjakuvat olla lyhyitä strippejä. Minustakin yleisöäänestys olisi parempi, jotta saadaan monien mielipide. Siinä vain sitten ei voine estää osallistuneita äänestämästä itseään, mutta se ei vaikuttane kun muitakin äänestäjiä on niin paljon. Valta-osa päättäköön suosikkinsa.

Tarinan kannalta arvioita sarjakuva olisi myöskin parempi idea, koska monet jotka keksivät hyviä tarinoita eivät välttämättä ole hyviä piirtäjiä ja toisin päin.

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa
Kukas tämän sarjiskisan nyt sitten julistaa alkavaksi? Onhan tässä jo aihe, maksimipituus ja arvosteluperusteet puitu läpi...

Ehdotan edelleen tuota mustaa huumoria aiheeksi (ei rajaa liikaa)

• Vastaa
OK, tässähän olettekin jo tosi hyvin kehitelleet kisan raamit, joten eiköhän laiteta hösseliksi. Tai hässeliksi. Joku tuollainen sähläämiseen liittyvä sana kuitenkin. Krhö-höm. Eipä paljon meikäläisellä virtaa ajatukset tuolla yläkerrassa. No joo. Käyn avaamassa uuden viestiketjun kisaa varten ja pistän foorumin etusivullekin mainoksen siitä, mutta sitä ennen vielä varmuuden vuoksi...

Kilpailustako tulee tällainen:

- Lyhyt sarjisstrippi, jonka aiheena musta huumori
- Eniten ääniä saanut voittaja palkitaan pienin tuotepalkinnoin (löytyy jotain julistetta ja avaimenperää yms.)
- Kilpailu päättyy vaikkapa kuukauden kuluttua

Jos kaksi tai useampi kilpailutyö saa yhtä paljon ääniä, pitäisi varmaankin voittaja arpoa heidän kesken. Ei kai tässä muuta?

Ennen kuin luot uuden aiheen, muista vilkaista foorumin hakukoneella onko samasta aiheesta luotu viestiketju jo aikaisemmin. Gootti.netin valvojat auttavat jos kaipaat apua liittyen juttupalstaan liittyviin pulmatilanteisiin.

• Vastaa
Eipä varmaan Varmaan pitäisi pistää se, miten ja minne kilpailutyöt lähetetään ja minne ne tulevat näkyville?

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Muokkasi: kuopassa
  • Vastaa
Selevä. Ne kilpailutyöt voi aikanaan liittää vaikka kilpailun viestiketjuun kunhan se ketju ensin luodaan. Tänne foorumillehan on tulossa toiminto, jonka avulla viesteihin voi laittaa liitteitä. Myös kuvien laittaminen liitteeksi onnistuu.

Tuo uusi toiminto on vielä asentamatta kun olen jäänyt koukkuun Call of Duty -nimiseen sotapeliin. Olen tehnyt itsestäni sellaisen yllättävän havainnon, että tykkään mieluummin räiskiä konepistoolilla kuin asentaa uusia asioita. Yritän pistää sen uuden toiminnon paikoilleen vaikka ensi yönä.

Muokattu: Virheet pois.

Ennen kuin luot uuden aiheen, muista vilkaista foorumin hakukoneella onko samasta aiheesta luotu viestiketju jo aikaisemmin. Gootti.netin valvojat auttavat jos kaipaat apua liittyen juttupalstaan liittyviin pulmatilanteisiin.

• Vastaa

Lainaus: kuopassa

Kilpailustako tulee tällainen:

- Lyhyt sarjisstrippi, jonka aiheena musta huumori
- Eniten ääniä saanut voittaja palkitaan pienin tuotepalkinnoin (löytyy jotain julistetta ja avaimenperää yms.)
- Kilpailu päättyy vaikkapa kuukauden kuluttua

Kuulostaa erittäin hyvältä

• Vastaa
Jep jep, sarjiskilpaan pitää osallistua. Mustaa huumoria en juurikaan sisällytä strippiini, mutta ironiaa sitäkin raskaammalla kädellä. Hahmotelma on jo valmiina.

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as gods." -Imperious Perfect

• Vastaa
Olisiko taas aika järjestää uutta kilpailua? Sarjiskilpailun päättymisestä on jo ehtinyt vierähtää tovi jos toinenkin. Olen harkinnut taas sellaista aktiivisuuskisaa, jossa ahkerimmat foorumilaiset palkitaan esimerkiksi lahjakortilla Blackgroupin nettikauppaan.

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 5 goottiyhteisön jäsentä (Myria, MissAnnThrope, DXpr, FilthyMannequin, Chrystalis). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!