Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Teetetäänkö Gootti.net-hihanauhoja?

Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.08.2008 12:21
Kangasmerkit ovat massaa ja niiiin kasaria...
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 02.08.2008 13:23
"Thats like so 80's!"

Ja täytyy tämäkin turhuus etten sorru onelineriin.. :P
Kirjoittanut: Chuuko (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 02.08.2008 18:23
Kangasmerkit sinänsä olis ehkä kätevämpiä kun hihamerkit. Hieman ainakin ite vierastan ajatusta siitä että pitäs tällätä esimerkiks nyt vasempaan käsivarteen aina tuommonen, kun taaas kangasmerkin vois latoa kiinne laukkuun ja siinä ois ja pysyis.
Kirjoittanut: blackwolver (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 02.08.2008 18:57

Lainaus: Piiskansiima

Kangasmerkit ovat massaa ja niiiin kasaria...

No eikös kasarigootit oo niitä "aitoja"

ja juurikin mitä Chuuko sanoi, ne kangasmerkit on kätevämpiä...ei jää vahingossakaan käteen rusketusraitaa
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.08.2008 19:18
Minä taas ajattelin asiaa siltä kantilta, että hihanauhan voi laittaa silloin kun se asustukseen sopii. Kangasmerkit taas eivät sovi minun henkilökohtaiseen persoonaani sitten mitenkään.

Mitä jos vaan hommataan molempia kun molemmille näyttää olevan kannattajia?
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 02.08.2008 19:35

Lainaus: blackwolver

ja juurikin mitä Chuuko sanoi, ne kangasmerkit on kätevämpiä...ei jää vahingossakaan käteen rusketusraitaa

Mutta eivätkö hihanauhat herätä enemmän natsivibaisia kauhunväristyksiä kanssaihmisissä >8DDD Minä ainakin haluan sen hihanauhan nahkatakkiini :3 Eikös myös "rockpoliisi" ja "genrenatsi" -nauhat olisi käytännöllisiä?
  • Lähetetty: 03.08.2008 08:27
Toki voihan tuon hihanauhan kiinnittää laukkuun tms. hakaneuloilla Noissa kangasmerkeissä kun on se minimitilaus melkein aina se 100kpl...pitäisi kai varmistaa ensin että suurin osa menisi kaupaksi täällä foorumilla ettei sitten tule "turhia" kuluja

Mutta sen rintamerkin olen halukas lunastamaan!
Kirjoittanut: Rowena (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.08.2008 23:23
Olen ehdottomasti mukana touhussa. Hihanauhat kuulostaa erittäin kivoilta, ja kuten sanottu niin voihan sellaisen kiinnittää mihin huvittaa silloin kun huvittaa, vaikka sitten siihen laukkuunkin. Mutta tosiaan, hyvä idea tämä. Tunnistaisi sitten oman laumansa.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 04.08.2008 13:02

Minä taas ajattelin asiaa siltä kantilta, että hihanauhan voi laittaa silloin kun se asustukseen sopii. Kangasmerkit taas eivät sovi minun henkilökohtaiseen persoonaani sitten mitenkään.

Sama täällä. Kangasmerkkiajatus tuli minun kannaltani viisi vuotta liian myöhään.
  • Lähetetty: 04.08.2008 15:42

Lainaus: BronzeRain

Sama täällä. Kangasmerkkiajatus tuli minun kannaltani viisi vuotta liian myöhään.

Itkuvinq...entäs sitten ne joille ei sovi tuo hihamerkki??
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit