Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Gootti.net-sivustolla häiriö

Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 17.11.2009 20:41
Niinpä! Mikähän jumantsuikka voi olla oikeasti vaivana kun joka toinen päivä sama virhe toistuu ja toistuu. Tästä lystistä kun vielä maksetaan palveluntarjoajalle.
  • Lähetetty: 08.12.2009 10:18
Lysti ei meiltä lopu. Tällä kertaa Gootti.net siirrettiin jollekin uudelle palvelimelle palveluntarjoajan toimesta, joten todennäköisesti parin tunnin ajalla lähetetyt viestit joskus eilisen puolella ovat kadonneet siirrossa. Jee!

Viesteistä vain sellaisen lyhyen aikajakson sisällä lähetetyt hävisivät, koska sivustoa siirrettäessä osa siirrettävistä tiedostoista, jotka lähetettiin vanhalta palvelimelta uudelle palvelimelle, olivat jo vanhentuneet. Tässä on siis sellainen aikakonejuttu, että kun esimerkiksi kello 09:00 siirretään jotain dataa paikasta toiseen, niin silloin kun siirtäminen valmistuu kello 10:00 maissa, tuon tunnin välisenä aikana ilmestyneet viestit jäivät tavallaan sinne vanhalle palvelimelle. Silloin kun se vanha sivusto tuntia myöhemmin aktivoituu tässä todellisuudessa, ne vanhan palvelimen viestit jäivät tuonne aikapoimuun. En tiedä milloin tämä vääristymä Gootti.netin aika-avaruudessa tapahtui, mutta joskus eilen kuitennii. Että näin.

Onko teillä ihmisillä esiintynyt nyt tänään ongelmia foorumin kanssa? Pystyttekö kirjautumaan ja uloskirjautumaan? Ongelmatilanteissa kannattaa lähettää mailia osoitteeseen info@gootti.net tai sitten yksityisviestiä minulle.
Kirjoittanut: tapsuli (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 09.12.2009 20:05
Näyttäs taas siltä että foorumin kelloon yhden tunnin jälessä oikeaa aikaa.Ei mulla muuta.
  • Lähetetty: 09.12.2009 21:19
Kelloni näyttää nyt 20 minuuttia yli kymmenen, eli jos tämä viesti on lähetetty kello 22:20 niin... No, katsotaanpas.

Muokattu: No niinpäs onkin tunnin jäljessä. Korjaillaan. Tai en voi näköjään itse sitä korjata, koska korjaukset eivät tee mitä niiden pitäisi, joten asia jää vaivaamaan huomiseen asti.
Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.12.2009 19:02
Olenko ainoa joka saa eteensä vain tyhjän valkoisen sivun postattuaan? Sama ongelma on ollut nyt ainakin kahdella eri koneella joten mistään cookie-hässäkästä tuskin on kyse. Selaimena Firefox 3.5.6. ja käyttiksenä molemmissa XP SP3.
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 21.12.2009 23:03

Lainaus: Nordis

Olenko ainoa joka saa eteensä vain tyhjän valkoisen sivun postattuaan? Sama ongelma on ollut nyt ainakin kahdella eri koneella joten mistään cookie-hässäkästä tuskin on kyse. Selaimena Firefox 3.5.6. ja käyttiksenä molemmissa XP SP3.

Minulla esiintyy samaa ongelmaa.. Esiintynyt viimeisin vuoden ajan, firefox päivitetty aina uusimpaan versioonsa.
ja myös xp sp3

Toisella koneellani, jossa on vista ja firefox homma toimii ihan normaalisti.
Kirjoittanut: tapsuli (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.12.2009 00:37

Lainaus: Unholysacrament

Lainaus: Nordis

Minulla esiintyy samaa ongelmaa.. Esiintynyt viimeisin vuoden ajan, firefox päivitetty aina uusimpaan versioonsa.
ja myös xp sp3

Toisella koneellani, jossa on vista ja firefox homma toimii ihan normaalisti.

Mullapas esiintyy samantyylinen ongelma nokian puhelimen omalla selaimella.
Satunnaisesti saattaa toimia oikein.Joskus ärsyttää tuo ongelma mutta olen oppinut elämään sen kanssa.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.12.2009 12:31
Minulla tämä kirjautuu satunnaisesti ulos täältä, vaikka olen ihan aktiivisesti täällä O_o
  • Lähetetty: 05.07.2010 11:09
Pitkästä aikaa oli taas oikein kunnon perusteellinen häiriö. Niin sitä pitää. Pahoittelen tapahtunutta!

Sitten vielä SirMaryleelle vain noin puolen vuoden viiveellä vastaukseksi, että satunnainen uloskirjautuminen on joku selaimesta johtuva ongelma. Vika voi johtua siitä jos käytät jotain AdBlockia tai malwarelta suojaavaa softaa, joka ryystää selaimesta sillä käytössä olevat evästeet aika ajoin tms. Jos suljet nettiselaimen, silloinkin usein evästeet häviävät ja kirjaudut automaattisesti ulos järjestelmästä.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.09.2010 11:19
Onko muilla ongelmia päästä etenemään goottinetissä?. Olen nyt ehkä vartin koettanut päästä hajusteketjuun eikä vaan aukea... Sama ongelma on joidenkin muidenkin ketjujen kanssa.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!