Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Foorumin uusi toiminto: Profiilisivun vierailijalista

Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 05.09.2008 15:56
Foorumille on laitettu sellainen uusi ominaisuus, joka listaa viimeisimmät vierailijat kunkin jäsenen profiilisivulla. Viimeisimpien vierailijoiden lista esittää 10 viimeisimmän vierailijan nimen ja vierailuajan profiilisivullasi. Vierailijalistassa ei listata sellaisten henkilöiden vierailuja, jotka eivät ole kirjautuneet foorumille. Myöskään ylläpitäjän vierailut tai profiilin omistajan vierailut eivät kirjaudu luetteloon.

Tällä hetkellä esimerkiksi nimimerkin saidai profiilisivua on käyty katsomassa neiti MissAnnThropen toimesta pari minuuttia sitten. Jos nyt ihan heti omassa profiilisivussasi ei listata muiden vierailuja, se johtuu siitä, että toiminto on vasta nyt laitettu päälle. Se ryhtyy vasta nyt kerryttämään sitä vierailijalistaa.
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 05.09.2008 17:18
Jännittävää!
Kirjoittanut: tuulikello (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 05.09.2008 19:46
Nyt näkee sitten kuka kyylää ja ketä
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 05.09.2008 19:53

Lainaus: tuulikello

Nyt näkee sitten kuka kyylää ja ketä

Se on pelottavaa
Mä ainakin käyn aina katsomassa uusien naamojen profiilit
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 05.09.2008 20:09

Lainaus: poison

Mä ainakin käyn aina katsomassa uusien naamojen profiilit

niin miäkin. tulee aina semmonen mielenkiinto uusista että ihan pakko käydä kurkkimassa
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 05.09.2008 22:51
Minä en löytänyt...? O.o

Tai sitten olen vain peelo, nyyhQ ._.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 05.09.2008 22:59

Lainaus: Iiriva

Minä en löytänyt...? O.o

Tai sitten olen vain peelo, nyyhQ ._.

Ne lukee ihan siellä alimmaisena!
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 05.09.2008 22:59
Se viimeisimpien vierailijoiden lista tulee näkyviin automaagisesti jahka joku käy profiilisivua katselemassa. Se ilmestyy siihen "Viestit ja aiheet" -sarakkeen alle.

Lainaus: poison

Se on pelottavaa

Noo, alunperin ideana oli tarjota uusi pieni houkutteleva herkku yhteisön jäsenille, mutta kai se pelottavuuskin ajaa saman asian. Noihin profiilisivuihin on jatkossa tarkoitus panostaa, sillä esimerkiksi IRC-Galleriassa jäsenten profiilisivut sisältävät ne kaikkein houkuttelevimmat toiminnot (esim. kommentoiminen profiilisivun kuviin yms.), joten samalla hyväksi todetulla reseptillä voisi leipoa täälläkin.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 05.09.2008 23:01

Lainaus: Iiriva

Minä en löytänyt...? O.o

Kävin nyt katsomassa profiiliasi, pitäisi siis näkyä!
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 05.09.2008 23:02
No ei ihme sitten, kukaan ei ole näemmä vielä käynyt profiiliani tölläämässä, mutta mitäs tölläämistä siinä olisikaan

Moi, miten niin olen juuri juossut ympäri Suomea viimeiset 14 tuntia?
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit