Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Tiedotteet ja ohjeet: Foorumin uusi toiminto: Profiilisivun vierailijalista

• Vastaa
Ilmankos minäkään en kyseistä toimintoa mistään bongannut - eihän minun profiiliani ole käyty katsomassa.

Kun valo taas nousee ei se löydä kuin kylmyyden, kuolleiden kasvojen loistonkatseen

• Vastaa
Iik nyt kaikki näkee kun mä kyyläilen niitten profiilisivuja Ehheh, mä oon varmaan se foorumin pahin kyylä...Sellanen kunnon naapurikyttääjä.
Mut joo, tosi hienoa tällaiset uudistukset! Go kuopassa \o/

Mustahuuli! >:F

• Vastaa

Lainaus: poison

Mä ainakin käyn aina katsomassa uusien naamojen profiilit

Samoin minä. Pitäähän sitä käydä kyylämässä, että mitä, kuka ja minkänäköinen
Mutta aika hauska omalla tavallaan tämä uusi ominaisuus.

I focus on the pain. The only thing that's real..

• Vastaa
Heh, mennyt ihan ohi tämäkin. . No parempi hiukan myöhässä, kuin ei milloinkaan. Tää on itseasiassa aika jees juttu.

Jokainen meistä on itkenyt katkerasti, kun elämä ei olekaan antanut meille sitä, mitä hartaimmin olemme tahtoneet. Kaikella on silti tarkoituksensa, kyynelilläkin.

• Vastaa

Lainaus: poison

Se on pelottavaa

Niin onkin.. ihmettelin vähän aikaa mistä sellainen vierailijalista oli tupsahtanut kun en tiedotteita ole vähään aikaan lukenut
Mutta ihan jännä toiminto silti.
  • Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 10 vakoilijaa ja 5 goottiyhteisön jäsentä (Jacob, Piiskansiima, xKittyx, HepZusi, pimeyden_hehku). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!