Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Foorumin uusi toiminto: Profiilisivun vierailijalista

Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 06.09.2008 12:22
Ilmankos minäkään en kyseistä toimintoa mistään bongannut - eihän minun profiiliani ole käyty katsomassa.
Kirjoittanut: PolyUnsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 06.09.2008 12:40
Iik nyt kaikki näkee kun mä kyyläilen niitten profiilisivuja Ehheh, mä oon varmaan se foorumin pahin kyylä...Sellanen kunnon naapurikyttääjä.
Mut joo, tosi hienoa tällaiset uudistukset! Go kuopassa \o/
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 06.09.2008 17:19

Lainaus: poison

Mä ainakin käyn aina katsomassa uusien naamojen profiilit

Samoin minä. Pitäähän sitä käydä kyylämässä, että mitä, kuka ja minkänäköinen
Mutta aika hauska omalla tavallaan tämä uusi ominaisuus.
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 08.09.2008 15:38
Heh, mennyt ihan ohi tämäkin. . No parempi hiukan myöhässä, kuin ei milloinkaan. Tää on itseasiassa aika jees juttu.
Kirjoittanut: xKittyx (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.09.2008 23:18

Lainaus: poison

Se on pelottavaa

Niin onkin.. ihmettelin vähän aikaa mistä sellainen vierailijalista oli tupsahtanut kun en tiedotteita ole vähään aikaan lukenut
Mutta ihan jännä toiminto silti.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!