Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

artisti jota et voi sietää?

Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 13.01.2009 19:29

Lainaus: Malys_

mutta metallimusiikin edustajista niskavillat saa pystyyn ja verenpaineen nousemaan ainakin System of a Dawn, aaaAArrgghhh! Lähellä on ettei paiskaa radiota seinään aina kun tätä pskaa soitetaan!

Äläs nyt. Nämähän soittavat niin hulppeaa musiikkia. Ja osan kappaleiden sanoitukset ovat niin pimeitä. Loistavia ovat Systemin sedät
Kirjoittanut: Malys_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.01.2009 22:27

Lainaus: Funereal Soul

Äläs nyt. Nämähän soittavat niin hulppeaa musiikkia. Ja osan kappaleiden sanoitukset ovat niin pimeitä. Loistavia ovat Systemin sedät

*mutinaa ja murinaa* Oon yrittäny siedättää itteeni kyllä tuohon mut ei vaan pysty, jaiks!

Joku ärsyttävän hupaisa pätkä kyllä radios joskus pyörii mikä kyl naurattaa, epäilen et se on just kyseisen bändin biisi, sitä sentää voi kuunnella ilman et korvat vuotaa verta ja verisuonet katkeilee otasta...
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.01.2009 22:36
Katy Perry!!! Yökhyi. Tyylitön naikkonen ja huonoa musiikkia, ja pinnallekin on päästy vain koska yhdessä biisissä pussataan niinq tyttöö, siis iikh! Blah.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 16.01.2009 09:56
Piiskansiima

Mulla on joku kumma perversio siihen Hot'n'cold -kappaleeseen. Eikös sekin ole sen? Jostain todella hämmentävästä, hävettävästä syystä se on aika tarttuva. <:' D
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.01.2009 10:52
Kyllä, se biisi on valitettavasti kyseisen eukkosen. Ja kyllä, se renkutus tarttuu kuin kuppa Töölön ulkopuolella, edelleen valitettavasti.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 18.01.2009 22:36
Olenkohan jo maininnut, että minulla on jotain aggressioita Apulannan musiikkia kohtaan.. Laulajan nasaalimaisesta äänestä en pidä, sanoitukset ovat jotain käsittämätöntä tekotaidetta ja ne biisit muutenkin ovat aika kakkoja minun mielestäni. Bändin nimi onkin sitten aika osuva... Tosin täytyy myöntää, että vanhemmasta tuotannosta jotkut biisit kyllä menevät, esim. "Mitä kuuluu".
Kirjoittanut: Gilraen (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 24.01.2009 21:21
Antti Tuisku, Jani Wickholm, Christian Forss, Ilkka Jääskeläinen, Katri Ylander, Pete Seppälä, Anna Abreu, Kristiina Brask ja muut iki-ihanat Idols-tähdet nyt ainakin kuuluvat tähän huonoimpien artistien kategoriaan. Vielä erikseen on huomautettava, että Kristiina on noista ehkä kaikkein säälittävin tapaus.

Sitten näitä pop-kuningattaria: Britney Spears, Ashlee Simpson, Paris Hilton, Christina Aguilera ja bändeistä Pussycat Dols, Destiny's Child ja ties mitä muita massatapauksia. Hyi olkoon. Samaan kasaan voisi heittää vielä kaikki rap-musiikkia esittävät tyypit. Eminem, 50 Cent ja Pikku G roviolle minun puolestani.

Minulla ei ole mitään näitä ihmisiä vastaan; he vain esittävät musiikkia, jota en kestä. Olkoon minun puolestani joidenkin outojen fanituksen kohteina, mutta itse en voi sietää millään lailla.
Kirjoittanut: Covnt (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 07.02.2009 02:41
Noh... Musamakuni on kovin laaja. Jopa joistain Suomi-iskelmistä aina bläkkikseen asti Ja jostain kumman osa tässäkin threadissa lyttyyn haukutuista artisteista uppoaa ihan mukavasti. Kuten The 69 Eyes. Jopa pari iki-ihanan Lauri Tähkän kappaletta toimivat Se Pauhaava Sydän on kieltämättä aivan karmea. Ja vaikka hyvien artistien lista on pitkä, inhokkilista ei juurikaan lyhyempi ole. Luettelen nyt sitten muutaman

Rap (En edes viitsi luetella kaikkia)
Pussycat Dolls
Ari Koivunen (Meni vielä Amoralinkin pilaamaan prkl)
Anna Abreu
Lovex
An Cafe
Ayumi Hamasaki
Gimmel
Rihanna
PMMP
Black Eyed Peas
Destiny's Child
MOON -kana-
Valvomo
Popeda
Jippu
Chisu
Justin Timberlake
Kaikki ärsyttävät boybandit
Slipknot
Nothing Else Mattersia lukuunottamatta Metallica

Ja vielä riittäisi vaikka kuinka pitkälle

Goottibändit toimivat suurimmaksi osaksi ilman ongelmia, mutta Siouxsie & the Banshees ei paria biisiä lukuunottamatta oikein vaan nappaa :/
Kirjoittanut: Malys_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.02.2009 15:49

Lainaus: Swanette

Olenkohan jo maininnut, että minulla on jotain aggressioita Apulannan musiikkia kohtaan..

Samaa täällä... Tuntuu et kaikki tykkää ja sitte ihmettelevät kun min en diggaa yhtään. Oltii joskus The 69 Eyesin keikalla joskus kauankauan vuosia sitten ja siellä oli Apulanta toisena esiintyjänä. Min olin vaan kuusysin keikan kattomas ja lähin sieltä pois kun muut nimenomaa tuli vasta sinne keikkapaikalle.

Olikos se mikä hertzen brothers myös jota ei vaan kestä kuunnella, niiiiiin raivostuttavaa ulinaa...

Metallicaan olen sen sijaan jo siedättynyt.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.02.2009 17:10
Vihaan The 69 eyesiä, anteeksi. Olen vain kyllästynyt tähän hehkutukseen kuinka Jussi69 on MAAILMAN PARAS RUMPALI, kun keikan aikana hän lyö n.14 kertaa yhtä rummun osaa. Onko kukaan koskaan kuunnellut heidän biiseissään rumpuja? Onhan se peruskomppi varmaan ihan hieno..... aloittelijalle, mutta uraaluovalle muusikolle? Muutenkin, levyjen kannet ovat vuosi vuodelta mennyt mauttomimmiksi ja samoin musiikki. Läpintä tässä kokoonpanossa on se, että laulaja yrittää puhua lauluäänellää monissa haastatteluissa ja välispiikeissä ja muutenkin, en edes erota heidän biisejä toisistaan vaikka omistan jopa heidän levyjään. Jossain on menty vikaan...

Lainaus: Morningstar_

(esim. dimmun uusin tuotanto)

Tämäkin tapaus, kun Dimmu Borgir. Ei herra iskä, kuka sillekin on joskus sanonut: Olet hyvä muusikko, oletko harkinnut uraa alottaa? Ei herran jumala mitä roskaa mitä se on koko olemassa olonsa ajan ollut! Kauheeta, hirveetä, minä vain vihaan sitä. Joka toisella true black metallistilla on meijän koulussa ihan must olla borgirin paita ja norjanlippu sivuttain hihassa ja minua tämä naurattaa ihan mielettömästi, kun sitten kuuntelee mitä he usein soittavat täysillä käytävällä: Metallica, Emorock/punk what ever, naurettavia tapauksia.

Ja vielä yksi, en siedä metallicaa. EN VOI VAIN KUUNNELLA SITÄ! Mikä siinä on että pitää tehdä kolme biisiä, joilla kaikilla on sama nimi ja ne kuulostavat ilman laulua aivan samalle ja sanoitukset ovat aivan samalaiset ja EI! EI! EI! Tosin eroaako heidän muutkaan biisit toisistaan

Vihaan myös jollain tasolla Heresiaa, vaikka pidänkin kovasti siitä, mutta vihaan sitä että se kuulostaa niin Mansonilta, anteeksi. Edellinen oli lähinnä loukkaus Mansonia kohtaan, mutta kun musavideotkin näyttävät niin samoilta... Tiedän että Nen ovat kaksi eri tapausta ja inhoavat varmaan, kun heidät yhdistetään toisiinsa mutta ei niin ei! Ainoa mitä Heresiassa kunnioitan on se, että suomen kieli on vaikea sovellettava ko. musiikkityyliin.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit