Gootti.net

artisti jota et voi sietää?

Kirjoittanut: Transylvania (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 25.09.2007 10:01

Lainaus: Metallitar

Tokio hotellin laulajal on aika kiva tukka

Ja muutenkii laulaja on aikasta hyvän näköne, mut silläpä ei hyvää musaa tehdä.
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 25.09.2007 13:57
Kyllä nuo monesti mainitut suomalaiset "kajalirokki" bändit on monet aika syvältä sekä klooneja paremmista ulkomaisista bändeistä sekä myös toisistaan. Oli aika mielenkiintoinen ilmiö kun muutama vuosi sitten tuo uudistettu glam/sleaze rock tuli pinnalle ja kohta joka tuppukylästäkin löytyi sitten vähän ajan päästä jokin Mötley Crüe kopio. Ja huvittavaa on että se vielä sotkettiin tuohon goottijuttuunkin mukaan vaikka siinä nyt paljon muuta yhteistä ole kuin se kajali.

No mun mielestä Mötikät on ihan kelpo kännimusaa silloin tällöin kuunneltuna vaikkakin esim. 80-luvun Hanoi Rocks nousee mun asteikossa korkeammalle.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.09.2007 17:26
Hm, luin kajalirokin kaljarokkina. No, ei ne suomalaiset kaljarokkipänditkään, Popedat sun muut, mitään musiikkitaiteen huippua edusta.
Kirjoittanut: Kyumin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 25.09.2007 20:48
antti tuisku, ari koivunen, anna abreu.. idols-tyypit ylipäätänsä. ja sitte nuo muut popittajat.
Kirjoittanut: Transylvania (Aktiivi)
  • Lähetetty: 25.09.2007 21:48

Lainaus: Deadboy

80-luvun Hanoi Rocks nousee mun asteikossa korkeammalle.

Samoin
Kirjoittanut: SinofSatan (Nimetön)
  • Lähetetty: 25.09.2007 22:41
Uniklubi
Scandinavian Music Group
Pussy Cat Dolls
PMMP

<< täysin samaa mieltä! Antti tuisku,lovexxx ja muut. oksettaa :S
Kirjoittanut: SinofSatan (Nimetön)
  • Lähetetty: 25.09.2007 22:43
hyi,myös noi idolsit. Ja iskelmä,en vain voi sietää. Kaikki mahdolliset iskelmä laulut,jotain niin kaameaa etten voi sanoilla kuvata.
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 26.09.2007 12:15
huh iskelmää -.- itekki vihaan ku porukoitten kanssa automatkoil joutuu kuuntelee jtn iskelmää muistan yhen biisin mikä jääny varmaan koko loppuelämäksi mun päähän häiritsee miksi helvettissä siinä laulettiin: iloisesti että olen siivoja kaiket päivät luutuan vain jne jne??
Kirjoittanut: Ultimecia (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.09.2007 20:35
-Uniklubi
-Ari Koivunen
-Linkin Park

Siinäpä muutama. Kaikkein eniten taidan inhota kuitenkin Evanescencea.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 26.09.2007 20:45
Esim Antti Tuisku, sit jotain näitä joutavia lallattajia kuten James Blunt (menikö nimi oikein)
Jos alkasin luetteleen suomi-iskelmien laulajia, menis koko foorumi tukkoon, ne on kaikki lähes poikkeuksetta hirveitä!

Lainaus: Ultimecia

Kaikkein eniten taidan inhota kuitenkin Evanescencea.

?????????????????????????????????????????????????? ?????????????? No, mielipide asia, ei voi kiistellä.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit