Gootti.net

artisti jota et voi sietää?

Kirjoittanut: blackwolver (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 26.09.2007 21:19

Lainaus: Valkyria

siinä laulettiin: iloisesti että olen siivoja kaiket päivät luutuan vain jne jne??

Tarkoitatko sitä "minä se tiskaan astioita ja luutalla lakasen lattioita..." piisiä? ARRGgh...se soi mulla nyt päässä
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 26.09.2007 23:00

Lainaus: blackwolver

Tarkoitatko sitä "minä se tiskaan astioita ja luutalla lakasen lattioita..." piisiä? ARRGgh...se soi mulla nyt päässä

En ole kuullut tuota, mutta taitaa olla sarjassamme "mustikanpoiminta on mukavaa toimintaa..." jne. Ja sitten on myös jokin radiosta kuulemani kappale, jossa lauletaan muistaakseni voileivistä ja aamupalasta. Melko turhauttavaa, mutta toisaalta ihan hauskaa.
Kirjoittanut: Tristessa (Aktiivi)
  • Lähetetty: 27.09.2007 00:23
En yleensä tuhlaa aikaa musiikin inhoamiseen tai dissaamiseen, koska hyvänkään musiikin kuunteluun ei aina ole liiemmilti aikaa, mutta en voi sietää Céline Dionia tai näitä perkeleen "klassisia" Il Divoja ym. Samaten Seminaarimäen mieslaulajat saa veren kiehumaan, Jean S:stä puhumattakaan.

Ikuinen inhokki on myös kaiken maailman geneerinen roska, mitä radiot tuppaa olemaan pullollaan... oli se genre sitten r'n'b tai metalli, niin oksua pukkaa.

Mutta kuten sanottu, ei kannata tuhlata liikaa aikaa skeidan parissa, kun niitä helmiäkin löytyy.
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 27.09.2007 13:57

Lainaus: Ultimecia

-Linkin Park

Siinäpä muutama. Kaikkein eniten taidan inhota kuitenkin Evanescencea.

Omasta mielestäni nämä kaksi bändiä ovat ihan hyviä, mutta kuten Ninni sanoi, mielipiteistä ei voi kiistellä
Kirjoittanut: nexubus (Nimetön)
  • Lähetetty: 27.09.2007 22:44
Kaikki artistit mitä löytyy nykyajan TOP listoilta. Musiikki kuoli ajat sitten. Moderni teollisuuspoppi ei jaksa viihdyttää.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 27.09.2007 23:00

Lainaus: DeadlyNightshade

Lainaus: Ultimecia
-Linkin Park

Siinäpä muutama. Kaikkein eniten taidan inhota kuitenkin Evanescencea.

Omasta mielestäni nämä kaksi bändiä ovat ihan hyviä, mutta kuten Ninni sanoi, mielipiteistä ei voi kiistellä

miustakin noi on hyviä bändejä mutta kuten kaksi edellista (siis Ninni ja DeadlyNightshade) totesivat; makuaisioista ei voi kiistellä. tai voihan sitä kiistellä mistä vaan mutta ei se juurikaan kannata.
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 27.09.2007 23:14
Hmm niitä on sen verran paljon, ettei niitä voi luetella. Sanottakoon, että enemmän on musaa jonka voisi heittää suoraan kaivoon kuin sellaista jota jaksaisi pitempäänkin kuunnella.

Toisaalta niin kauan, kun joku elättää itsensä musiikin tekemisellä niin kunnioitan sitä, vaikken musiikista diggailisikaan.
Kirjoittanut: Stuntgirl (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 28.09.2007 12:59
PMMP, Lovex, Antti Tuisku ja PCD.
Ja sit smurffit, jos ne bändiksi lasketaan.

Toi lista jatkuis aika pitkälle, jos kaikki kertoisin.
Kirjoittanut: nahkarotta (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.10.2007 15:28
ei tarvii paljoo musicTV:tä kattoo kun rupee ********* oikeen urakalla.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 07.10.2007 01:23
Antti Tuisku, The Pussycat dolls ja mitäköhän muita vitun paskoja niitä on. Joku Ubrella biisi ainakin aiheuttaa murhanhimoa sen tekijää kohtaan...tunkis vaikka sen uuuuuummbbrellan poikittain arseensa.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit