Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

artisti jota et voi sietää?

Kirjoittanut: Ms. Cyanide (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Ms. Cyanide
  • Lähetetty: 13.02.2009 17:29
Pyydän anteeksi, vastaan samaan sävyyn kuin minulle kirjoitetaan, ehkä tulkitsin sen väärin.. Lisäksi tämä ei ole päivistä niitä parhaita, joten olen hieman kireä..Pahoittelen jos annoin itsestäni noita-akkka kuvan. En myöskään tiennyt tästä tuplapostaus jutusta, joten en käsittänyt tekeväni jotain kamalaa erhettä...
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.02.2009 19:24
Eiei, tuo ei missään nimessä ollut tällä kertaa sarkasmia!!
Kirjoittanut: Seikra (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Seikra
  • Lähetetty: 14.02.2009 13:12
Artisit jota en voi sietää?

No ainakaan Children of bodomia en voi sietää YÖK! Massa teini hevi musiikkia! Jota kaikki pikku teinit kuuntelevat iha innoissaan ja pitävät itteeensä hevareina.
Ja tämähän on vain minun mielipide mutta se on kauheeta!!
Kirjoittanut: Deliverance (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.02.2009 12:49
Bändi jota en oikeasti kestä kuunnella yhtään on Red Hot Chili Peppers. Oikeastaan lähes kaikki muu meneekin.
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 28.02.2009 14:24

Lainaus: Seikra

pikku teinit

Minäkin lukeudun siis pikku teineihin. Kiva. Paitsi että minä en kuvittele olevani hevari, minä olen.
Kirjoittanut: Modnar (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.02.2009 15:44
Uniklubi on yksi sellainen, mitä en ole voinut sietää koskaan. Varsinkin laulajan ääni on ärsyttävä ja muutenkin tuotanto kohdallani tökkii.

Lainaus: Seikra

No ainakaan Children of bodomia en voi sietää YÖK! Massa_teini_hevi_musiikkia! Jota kaikki pikku teinit kuuntelevat iha innoissaan ja pitävät itteeensä hevareina.
Ja tämähän on vain minun mielipide mutta se on kauheeta!!

Jokaisella on mielipiteensä toki, mutta tekstistäsi saa kuvan, että inhoat Bodomia vain siksi, että ne pikkuset teinihevarit kuuntelevat sitä.
Kirjoittanut: Tily (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.02.2009 16:05
Minulla on moniakin, joita en voi sietää, mutta tähän voisin mainita muutaman;
Tiktak
The Rasmus
Nigthwish
Viikate
PMMP
...
En vaan siedä.
Kirjoittanut: Vampira80 (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.02.2009 22:34
marilyn manson on hirveä. anteeksi ne jotka siitä pitää
Kirjoittanut: Modnar (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.02.2009 23:04

Lainaus: Tily

Tiktak
The Rasmus
Nigthwish
Viikate
PMMP

Kova lista. Nightwish ja PMMP mainioita, Viikate ihan hyvä ja Tiktakillakin puolensa. The Rasmus sen sijaan... siitä olen samaa mieltä.
Kirjoittanut: Wednesday (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.03.2009 20:31
Sietämättömimmät? Vaikeaa sanoa, kun itse aika laidasta laitaan kuuntelen. Okei, Antti Tuisku ja takavuosien Neon2 taitaa viedä pisteet kotiin tuossa sarjassa.. Toki olen sitä mieltä että musiikki, jolla on faneja ei voi olla huonoa vaikkei se omaan sävelsuoneen iskisikään.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit