Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

artisti jota et voi sietää?

Kirjoittanut: RedDevil (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 02.10.2009 16:17

Lainaus: Gothica

Repesin pahasti.

Samoin.. Eikä..
Kirjoittanut: Defiini (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 19.10.2009 18:56
Joku ihan kamala 2pac tai 50cent, hyi
Kirjoittanut: Sharida (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 19.10.2009 19:49
Itse en jaksa kuunnella mitään mikä haiskahtaa vähänkin powermetallilta enkä myöskään metallibändejä, jotka tekivät joskus 80-luvulla pari hyvää levyä ja nauttivat nyt suorastaan jumalaista suosiota (esim. Metallica, Black Sabbath).

Ja lisätään tähän nyt vielä mainstream punkbändit, jotka ovat olevinaan niin rankkaa ja kovaa, mutta ei silti mitään kapinaa, särmää ja vihaa siinä musiikissa.
Kirjoittanut: Syntherina (Nimetön)
  • Lähetetty: 19.10.2009 20:42
Nimiä en osaa mennä kauheasti luettelemaan, mutta tällä hetkellä minä ärsyynnyn kovin äkkiä kaikenmoisista räppäreistä, etenkin kotimaan räppäilijät ovat jotain niin sangen hirveätä moskaa ettei sanoja moiselle kaameudelle tahdo edes löytyä. Ennemmin laittaisin soimaan vaikkapa Lauri Tähkää ja kumppaneita, kuin että kuuntelisin jotain täysin älyvapaata räpätystä.
Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 02.11.2009 20:40
On hirmu harvoja bändejä/artisteja, jooita en oikeasti siedä - monet pystyy ottamaan huumorilla tai välinpitämättömällä korvasta sisälle ja toisesta ulos- asenteella (Esim Lauri Tähkä mun tapauksessa).

En nyt viitsi luetella tähän kaikkia niitä typyköitä, Parishiltoneita ja Hilaryduffeja jotka pärjäävät vain sen takia, että ovat voittaneet jonkun kilpailun/ovat seksikkäitä. Ne on aika lailla poikkeuksetta paskoja. (Joskin Anna Abreulla sekä Puulla on molemmilla hienot lauluäänet, musiikki ei vaan oo mitenkään hyvää.)
J-Rock on jotain aivan helvetillisen hirveää musiikkia. Pienikin pätkä ihan minkä tahansa bändin ihan mitä tahansa biisiä niin korvat tuntuvat hajoavan. Tähän lasken myös Tokio Hotelin vaikka se taitaa olla Saksasta ( ? )
Lovex, Uniklubi, Bloodpit ym. keskenään täysin samanlaiset emokakkayhtyeet.
Children Of Bodom on pitkäaikainen inhokkini. Soitanta itsessään on ihan ok, jopa hyvää joissain biiseissä, mutta kun Laiho avaa suunsa, on koko biisi pilalla. Suosittelisin yhtyeelle laulajaa, että saatais Alexi-boy pysymään vain kitaran varressa.
Jenkkien kaupallinen gangstarappi (50 cent ja kaverit) ja huono suomiräppi (Cheek yms.).
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 03.11.2009 12:20

Lainaus: Marraskuu

Anna Abreulla

Inhoan Annaa lähinnä vain sen takia, että hän on olevinaan niin aikuinen ja kaiken kokenut ja on minua vain vuoden vanhempi -.-
Kirjoittanut: Arvet (Nimetön)
  • Lähetetty: 03.11.2009 18:14
Metallican Kirk Hammetin kitarasoolot!
Kirjoittanut: God Of Wind (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.11.2009 19:11
en siedä räppiä käytännössä yhtään, enkä myösk'ään mitään lauritähkää sun muuta sontaa...
Kirjoittanut: Neiti Kooma (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.11.2009 18:34
Lauri Tähkä oli kyllä aika rasittava, mutta suhteutettuna siihen uutiseen, että eräs antisankari tekee comebackin... Joudun ehkä ampumaan itseni. Kaikki suomiräppi on perseestä, mutta kysymykseen artisti, jota et voi sietää, vastaus on selkeä.

Se on PETRIII NYGÅÅÅRD.
Kirjoittanut: Elvira (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 12.11.2009 13:58
Mun piti haukkua toi Petri Nygård alimpaan kellarin loukkoon, mutta näköjään Neiti Kooma ehti ensin
Mä siedän melkein kaikkea, vaikka en pidäkään kuin harvoista ja valituista, mutta Nygård on jotain niin kamalaa shittiä, että ei pysty... Mulle tulee alkukantainen tappovietti, jos kuulen sitä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit