Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Musiikilliset perversiot?

Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 15.02.2010 08:23

Lainaus: FilthyVictorian

Minäkin rakastan Musea. Aivan ihana! perversio lisää.

Enpä nyt tiedä onko Muse mikään perversio, se tuntuu uppoavan niin monelle kuutille, vähän kuin joku Placebokin.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 16.02.2010 20:59
Bon Jovi ja Bryan Adams. En itse pidä näitä perversioina mutta tiedän että moni tuttavapiiristäni hämmästyisi jos he saisivat joskus kuulla minun pitävän näistä. Heh.
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 16.02.2010 21:05
Radio Helsinki soitti tänään Britney Spearsin Toxicin, ja huomasin hihkuvani innosta.
Ehkä tämän voi laskea perversioksi?
Kirjoittanut: Orthoxina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Orthoxina
  • Lähetetty: 18.02.2010 01:04
^ Sitten olen entistä perverssimpi; jalka lähtee aina vipattamaan kyseisen kappaleen sävelten hiipiessä kuuloelimiini...

Lisää musiikillisia perversioita; Mariska. Yhden albumin verran (Memento mori) olen kuunnellut. Ja osaan ulkoa. Jos omaisin skenepisteitä, ne taitaisivat pikkuhiljaa kuolla sinne absoluuttisen nollapisteen toiselle puolen .

(Jos minua joskus vihdoin alkaisi nolottamaan voin aina vedota siihen, että esikoisen imettäminen ja vaipattaminen ympäri vuorokauden maks. neljän tunnin välein - useimmiten kahden ja puolen - syö järkeä ja älykkyyttä. Oikeasti.)
Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 19.02.2010 14:03
Kuuntelen HIM:iä. Ja tää on aivan ihanaa.
Harkitsen jo levyn ostoa.
Kirjoittanut: Sulevi (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 20.02.2010 00:06
My Little Pony, melkein onni-poppia
Kirjoittanut: Gehenna (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.02.2010 16:07
Lady Gaga, osui ja upposi, ei kyllä aivan heti. Pokerface ei ole niin hyvä kappale kuin toiset. Harkitsen levyn ostoa, ehkä sen Fame Monsterin, niin ei tarvitse niiden ekstrakappaleiden takia kahta lättyä hankkia.
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.02.2010 19:52

Lainaus: neo_shaman

Radio Helsinki soitti tänään Britney Spearsin Toxicin, ja huomasin hihkuvani innosta.
Ehkä tämän voi laskea perversioksi?

Kyllä minä ainakin lasken sen perversioksi ja omaan outoa viehtymystä samaan kappaleeseen myös itse. Lisäksi pidän ko. biisin musiikkivideossa Britneyn punaisistä hiuksista. Ei enempää tunnustuksia tällä erää.
Kirjoittanut: Radioaktivität (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 26.03.2010 16:41
Pet Shop Boys ja Frederik tulee ensimmäisinä mieleen. Tosin mielestäni Pet Shop Boys nyt ei ole ihan pahimmasta päästä perversioiden saralla. Tykkään vain suunnattomasti Neil Tennantin äänestä ja monista niiden biiseistä. Frederik lieneekin sitten ihan ihka-aito perversio
Kirjoittanut: pimeyden_hehku (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 26.03.2010 17:36

Lainaus: Myria

Välillä tuntuu siltä, että musamakuni on enemmän perversiota kuin sitä, mistä varsinaisesti ja ihan oikeasti tykkään

juu itsellä sama, paitsi että en enää erota että mikä niistä on perversiota ja mikä sitä mistä oikeasti tykkään : D
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit