Gootti.net

Musiikilliset perversiot?

Kirjoittanut: byron (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 31.07.2012 20:18

Lainaus: Giffirt

Lainaus: byron

En tosin silti itsekään kailottaisi kenelle tahansa kuuntelevani sitä, paitsi näin anonyymisti jossain keskusteluforumilla

Mä olen varmaan aiemminkin vinettänyt tästä asiasta, mutta en vain saa mahtumaan päähäni miksi pitäisi hävetä mitään kuuntelemaansa musiikkia. Minulla menee kaikki kuuntelemani musiikki julkiseen last.fm -profiiliini. Kaverini eivät enää jaksa edes kuittailla jos siellä näkyy jotain Smurffeja tai Britneys Spearsia.

Itse en arvostele muiden musiikkimakua, vaikka saatan hetkellisesti vähän ihmetellä ja huvittua, niin tiedän että kaikilla on oma maku, eikä ole mitään oikeaa tai väärää musiikkimakua, enkä ala kenellekään päätä aukomaan. Tuollainen asiallinen käytös, mitä täällä yleensä näkee, ei pidä kuitenkaan kaikkien kohdalla paikkansa. Joillekin se on pyhä tehtävä osoittaa etenkin tuntemattomille ihmisille näiden musiikkimaun erheet ja pilkata. Ja jos jotain en siedä, niin se on tuntemattomien ihmisten minuun kohdistama arvostelu.

Ja eihän se ole fiksua hävetä esim. joitakin bändejä tai genrejä, mutta näin se ihmispsyyke enemmäkseen tuntuisi toimivan. Tuntemattomille ihmisille väitän mielummin kuuntelevani vain tiettyjä bändejä ja sitten läheisimpien ihmisten kanssa ei tarvitse luoda mitään tietynlaista kuvaa. Musiikkimaku tahtoo omassa tapauksessa upota aika henkilökohtaiseen kategoriaan, eli pidän asian mielummin omana tietona. Itse en ainakaan ala nyt tässä perustelemaan omia motiiveja pitää tietyt musiikilliset perverssiot (jollaiseksi en tuossa tekstissäni jazzia laskenut) omana tietonani. Tää on vähän luuhun ja ytimiin asti iskostettu juttu, että tietyt mieltymykset pitää pitää enemmäkseen omana tietonaan.

No niin, pitihän se pieni palopuhe pitää, mutta oikeassa kuitenkin Giffirt olet, sitä en kiellä. Tuo ei vain toimi kaikkien kohdalla.
Kirjoittanut: onyourblacklist (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 02.08.2012 21:25
no sitä tulee useammin mietittyä miksi multa löytyy k-poppia mun soittolistalta?
no, syytän kaveria siitä
Kirjoittanut: DarkPrincess (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 23.08.2012 07:27
Mä jo toisessa keskustelussa paljastin, mutta paljastetaan täälläkin. Céline Dion ja musikaali biisit. Disney ja Barbra Streisand musikaalit on parhautta
Kirjoittanut: Carmel (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 28.08.2012 15:10

Lainaus: Giffirt

Mä olen varmaan aiemminkin vinettänyt tästä asiasta, mutta en vain saa mahtumaan päähäni miksi pitäisi hävetä mitään kuuntelemaansa musiikkia. Minulla menee kaikki kuuntelemani musiikki julkiseen last.fm -profiiliini. Kaverini eivät enää jaksa edes kuittailla jos siellä näkyy jotain Smurffeja tai Britneys Spearsia.

10 pistettä ja papukaijamerkki! Kuuntelen musiikkia Britney Spearsistä musikaaleihin.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit