Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Musiikilliset perversiot?

Kirjoittanut: Nikkisuicide (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 31.08.2011 18:35
1. No tämä lista tulee olemaan aivan järkyttävä klisee ja Kirk Hammet EI ole innoittanut minua tähän, vaan HIMin Mikko Lindström: Pitkät kitarasoolot, joihin sisältyy ihan V*TUSTI wahia.
2. Jotain aivan perkeleen hidasta. Esimerkiksi Type O Negative.
3. Mitä enemmän säröä ja bassoa, sen parempi.
4. Madonnan Ray of Light-albumi.
5. Kitaraharmoniat.
6. Tremolo.
7. Kosketinsoolot.
8. Alavireiset instrumentit.
9. Matalat miesäänet.
10. Itsemurha sanoituksissa
Kirjoittanut: Lycantrophia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Lycantrophia
  • Lähetetty: 18.10.2011 19:05
Oikeastaan ainoa artisti, josta pitämisen tunnustaminen saa lähes punan nousemaan poskille on Stephen Lynch Muuten ei kyllä yhtään vaivaa, että pidän paljon mm. vanhoista iskelmistä, työväenlauluista, Horrible Histories -sarjan kappaleista ja toisinaan annos Loiriakin maistuu.
Kirjoittanut: Ratpick (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.10.2011 00:39

Lainaus: Lycantrophia

Oikeastaan ainoa artisti, josta pitämisen tunnustaminen saa lähes punan nousemaan poskille on Stephen Lynch

Ei ole mitään perverssiä Stephen Lynchissa. Ehdottomasti yksi parhaista huumorimuusikoista tällä hetkellä.

Jos huumorimusiikissa on jotain perverssiä niin voin saman tien myöntää perversioikseni Flight of the Conchordsin, Tenacious D:n ja Weird Al Yankovicin.
Kirjoittanut: Lycantrophia (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.10.2011 00:56

Lainaus: Ratpick

Ei ole mitään perverssiä Stephen Lynchissa

Jostain syystä minulla on vain aina niin perverssi virne naamallani, kun huomaan hyräileväni "Are you a nazi, baby?" tai "My name is Satan"...
Kirjoittanut: Morgan Blood (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 27.07.2012 19:26
Palasin jazziin... Se katoaa aina välillä, mutta yhtäkkiä kohtaan jonkun Euro Koivistoinen Qvartetin levyn hyllyssäni ja se on sitten siinä. En pysty kuoppaamaan kyseistä genreä ikinä, enkä edes halua! Nimenomaan perinteisten qvartetien ja torvivirtuoosien materiaali on aivan ykköstä!
Kirjoittanut: byron (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.07.2012 17:25

Lainaus: Morgan Blood

Palasin jazziin... Se katoaa aina välillä, mutta yhtäkkiä kohtaan jonkun Euro Koivistoinen Qvartetin levyn hyllyssäni ja se on sitten siinä. En pysty kuoppaamaan kyseistä genreä ikinä, enkä edes halua! Nimenomaan perinteisten qvartetien ja torvivirtuoosien materiaali on aivan ykköstä!

En laskisi jazzia musiikilliseksi perverssioksi, mutta ei se kai kovinkaan katu-uskottavaa ole tietyissä synkissä piireissä. Itse olen kuunnellut jonkin verran jazzia aina syksyisin. Musiikin tunnelma on mulle tärkeintä. Sama se, mitä musiikkia se on, kunhan se vaan on hyvää.

En tosin silti itsekään kailottaisi kenelle tahansa kuuntelevani sitä, paitsi näin anonyymisti jossain keskusteluforumilla
Kirjoittanut: Morgan Blood (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.07.2012 13:21
^Jazz on siinä mielessä musiikillinen perversio, että se poikkeaa melko merkittävästi muusta musiikkimaustani Nopealla lähimmän levyhyllyn vilkaisulla voi todeta, että muu on ympärillä on lähinnä goottirockia, art-punkia ja satunnaisia neo-klassisia kokoonpanoja + muutama pakollinen Tom Waits. Ainakaan itse en ole tämän foorumin kattogenren alaisuudesta löytänyt lainkaan toimivia mollisia torvia tms. Toki minua saa korjata, jos kykenee, mutta pidän sitä epätodennäköisenä Erityisesti saxofoni on soitin, joka vetää minut ko. genreen, joten ehkä minun tulisi korjata itseäni ja mainita ennemminkin saxofoni!
(Tällä hetkellä majailen Vaasassa ja asunto, jossa olen, on paikalla jonka partsille kuuluu joka kesätorstai jonkin jazz-orkesterin soitanta läheisestä baarista. Vaihtelevan laatuista. Onneksi välillä aivan loistavaa)
Kirjoittanut: Pelkuri (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.07.2012 17:12
Näitä en tutuilleni kehtaa myöntää
Happoradio. Esim. Ruumiinavauspöytäkirja on pirun hyvä.
Indica. Tätä enemmän pienempänä, mutta kuitenkin...
HIM. Mä en voi sille mitään.
Apulannan jotkut biisit.
Chisun jotkut biisit.
Jenni Vartiaisen Ihmisten edessä.
Don huonojen jotain kuten Hyvää yötä ja huomenta ja Suojelusenkeli.
Poets of the fall.
Kari Tapion Kun minä kotoani läksin. Jotenkin vaan tykkään niistä sanoista.
Bomfunk MC's Freestyler. Kyyllä, vielä vuonna 2012.
Don Johnson Big Bandin Road.
Ekotripin Matkustaja on ihana .
Hurtsin jotkut biisit esim. Wonderful life.
Madonnan Frozen on myös ihana.
Herra Ylpön jotkut biisit sopivassa mielentilassa.
Tällaisia syntejä tällä kertaa. Ja lista sen kuin jatkuu.
Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • Lähetetty: 31.07.2012 19:25
No, mulla kanssa Pelkurin kanssa samat nää:
-Habboradio
-Apulanta
-Poets Of The Fall
-Herra Ylppä & Ihmiset
-Ja kyllä vielä vuonna 2012 Freestyler
Ja sitten joitakin...
-Carly Rae Jepsen; Call Me Maybe
-Shakira; Whenever Wherever
-Mikhael Jacksonin biisit
-Asteen biisit... älköön kukaan tätä koskaan muistakoon... EN SANONUT MITÄÄN, TE ETTE KUULLU SITÄ MULTA!!!
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 31.07.2012 19:45

Lainaus: byron

En tosin silti itsekään kailottaisi kenelle tahansa kuuntelevani sitä, paitsi näin anonyymisti jossain keskusteluforumilla

Mä olen varmaan aiemminkin vinettänyt tästä asiasta, mutta en vain saa mahtumaan päähäni miksi pitäisi hävetä mitään kuuntelemaansa musiikkia. Minulla menee kaikki kuuntelemani musiikki julkiseen last.fm -profiiliini. Kaverini eivät enää jaksa edes kuittailla jos siellä näkyy jotain Smurffeja tai Britneys Spearsia.

Ja jazz on viimeinen genre jota kuuluu hävetä. Helpon jazzin ystäville suosittelen legendaarista Charles Mingusta. Tuotanto on laajaakin laajempi, mutta liikkeelle on hyvä lähteä esimerkiksi biisistä nimeltä Goodbye Pork Pie Hat. Aivan mahtavaa fiilistelymusiikkia. Minut on kotona aivopesty aina aika pienestä pitäen, koska isäni on aina tykännyt jazzista ja bluesista.

Se että kykenee nauttimaan monesta eri musiikista ja kaikista genren kirjoista on hemmetin hieno asia. Surullisempaa minusta on jos joku on niin gootti ettei näe sitä miten paljon hienoa musaa löytyy myös muista genreistä.

Saa niitä omituisia kuuntelukohteitaan perversioiksi kutsua jos haluaa ja kyllä sitä itsekin välillä ihmettelee jonkin biisin kohdalla, että enpä olisi uskonut tykkääväni tästäkin, mutta ihan turha niitä perversioita on hävetä. Jenni Vartiaisen kohdalla höhötin aluksi kun ajattelin ettei Gimmelin tuhkista voi kasvaa mitään hyvää, mutta eikä mitä. Tyttöhän tekee erinomaista musiikkia. Inhoan suurinta osaa Happoradion tuotannosta, joten olin jo kiipeämässä ulos auton ikkunasta kun kaverini alkoi soittaa minulle Che Guevara -biisiä, mutta piti sitten nöyrästi tunnustaa että nekin on sen yhden hyvän kappaleen tehneet.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit