Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Musiikilliset perversiot?

Kirjoittanut: Tristessa (Aktiivi)
  • Lähetetty: 11.10.2007 13:47
Jonkun mielestä mulla ei muuta olekaan ku musiikillisia perversioita...

Täytynee mainita, että kyllä laatureggae maistuu minullekin silloin tällöin. Omat suosikit ovat Bob Marley ja Black Uhuru.

Perversioita pahimmasta päästä ovat jo 1980-luvun alkupuolelta jatkunut Bruce Springsteenin ja Eppu Normaalin fanitus (täytyykin jossain vaiheessa tutustua kummankin uusimpaan levyyn...). Myös Madonnalla on kovia juttuja.

Täytyy myös tunnustaa, että liian monet pippalot ovat päättyneet siihen, että huudetaan kurkku suorana ilman paitaa Judas Priestin, Acceptin tai pahimmassa tapauksessa Manowarin tahtiin. Tätä varten löytyy myös muovimiekka

Viime aikaisista ilmiöistä olen huomannut diggailevani Nelly Furtadon uuden levyn kamaa. Hirveää!

Humala-karaokessa on pakko laulaa Yön Rakkaus on lumivalkoinen, vaikka muuten en kappaletta voi sietää.

Joku voisi ajatella, että mieltymys erityisesti 1980-luvun synapoppiin ja riisuttuun, minimalistiseen elektroniseen musiikkiin on jonkinlainen perversio.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.10.2007 13:53

Lainaus: Tristessa

Viime aikaisista ilmiöistä olen huomannut diggailevani Nelly Furtadon uuden levyn kamaa. Hirveää!

Nii-in, se ON hirveää!

Joku mainitsi tuolla aiemmin Black Eyed Peasin, jonka video Don't phunk with my heart on hauska ja siksi siitä tykkäilen. Fergiellä on mielestäni aika mukava ääni, mutta hänen laulamansa musiikki ei vain oikein iske.
Kirjoittanut: Silver_hair (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 11.10.2007 14:22
No msiikilliseksi perversioiksihan voi varmaan luetella addiktion maineen jo saanut jazzin kuunteluni ja mieipuolisen pop-ihastukseni.
Minkä sille mahtaa että Liekki ja The Crash sopii omaan korvaan...
Liekillä vain on niin helvetin hyviä ralleja kuten Tikari ja Luulin, Luulen...
Kirjoittanut: Liisa Peililasimaassa (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 11.10.2007 17:52

Lainaus: Deadboy

Paukuissa toimii ihan helvetin hyvin.

Onko tää threadi muuttumassa joksikin 420chan/weed boardiksi?

Pitää tunnustaa, että mm. dubin ja dubstepin kuunteleminen alkoi kyseisen hyödykkeen kautta.

Lisäksi mainitsemisen arvoinen noloke on dnb. Artistit, kuten Technical Itch, Dillinja ja Nasty Habits uppoaa jossain määrin.
Kirjoittanut: Barokki (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 11.10.2007 18:19
Britney Spearsin Toxic En vain ymmärrä miten siitä tykkään. Sitten on kanssa tuon Amy Winehousen Rehab
Kirjoittanut: Ilari (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.10.2007 18:32

Lainaus: Liisa Peililasimaassa

Lisäksi mainitsemisen arvoinen noloke on dnb. Artistit, kuten Technical Itch, Dillinja ja Nasty Habits uppoaa jossain määrin.

DnB on loistavaa! Kuuntelen aina kun pääsen käsiksi, ja käyn joskus sentyyppisissä tapahtumissakin! Konflikt on aika mainio, samoin mainittu Technical Itch. Neurofunk ja Techstep uppoaa DnB-genreistä parhaiten.
Kirjoittanut: Eternal (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.10.2007 18:48
Sigur Rós on minun yksi suurimmista suosikeista ja DJ Tiësto on kova
Kirjoittanut: Evil Kitty (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.10.2007 21:48
Inhoan sytämeni pohjamudista Lauri Tähkän ja Elonkerjuun uusinta hittiä, mutta aina lähtee jalka vispaamaan. Samoin Umbrellan kanssa - inhoan niin syvästi kuin vain voi, mutta kun sävellaji on just sama kuin mun ääni ja tarttuu.. Aina pakko laulaa mukana.

Paheisiin kuuluu vakituisesti Dizzy ja Indica.
Kirjoittanut: laramar (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 11.10.2007 22:11
Ihan pääsi unohtumaan The Mamas & The Papas
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 12.10.2007 01:51

Lainaus: Evil Kitty

Indica.

Indica on minulle niin rakas juttu, että tarkoituksella en lisännyt sitä omiin musiikillisiin perversioihini, vaikka sen joidenkin mielestä voisi niihin lukeakin. Omistan kaikki albumit ja tykkään kovasti.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit