Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä kuuntelette kun on paha olla ?

Kirjoittanut: Iliah Nostradamus (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 22.04.2007 01:13
Oikein kunnolla kun ottaa ajukoppaan niin kuuntelen Bodomeita. Mulla on sitten outo musiikkimaku

Lisäksi kuuntelen Malice Mizeriä kun on sydänsuruja, mm. Gardenia

Lisäksi kuuntelen Nirvanaa jos haluaa saada angstiutta poistettua, jota nyt on paljon ilmassa kun pitää mennä sunnuntaisin kirkkoon jonkin pirhanan rippikoulun takia.. (silti haluan sinne mennä.. outo?)
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 23.04.2007 21:22
sitte ku kaikki menee päin honkaa ja vitutus mittari on särkynyt, regeneroitunut ja särkynyt vielä kerran ja korvat lyö tulta ja omat vanhemmatki pitää turvaetäisyyttä niin tulee.
cradle of filth - tortured soul asylum
p.o.d - goodbye for now, <-- enkä todellakaan ymmärrä miksi tällaista saan korviini laitettua juuri surullisen ja vitutuksen traagisena sopan keitto hetkenä
Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 23.04.2007 22:06
Mä kuuntelen useimmin Sentencedia varmaankin. Se vähän vaihtelee, riippuu minkä takia on paha olla. Mutta Sentenced on mulle ihan parasta "masennuslääkettä".
Okei, Sentencediä kuuluu mun huoneessa aika usein muutenkin, mutta kuitenkin. Ne biisit vain on sellasia rauhottavia ja pystyn päästää kaikki tunteet (itkuna siis) ulos kun niitä kuuntelen.
Kirjoittanut: harakka (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.04.2007 23:04
Kun iskee oikein paha olo, makaan vain pimeässä huoneessa peiton alla ja kuuntelen mp3:selta Kotiteollisuutta ^_^ Useimmat KT:n biiseistä on niin rohkeutta antavia, että omalla kohdalla mikään ei tunnu enää niin pahalta. Haikeista kappaleista vaan tulee itku~
Kirjoittanut: Iliah Nostradamus (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.04.2007 21:44

Lainaus: harakka

Useimmat KT:n biiseistä on niin rohkeutta antavia, että omalla kohdalla mikään ei tunnu enää niin pahalta.

KANNATAN 100%:sesti!
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 02.05.2007 13:55
Aggressioihini kaikkea ahistavaa, masentavaa ja vihaista, joka kuvaa sitä mun tilaa. Suruuni kaikkea surullista mm. retrogressionia ja iloon sitten kaikkea piristävää esim powermetallia..
Kirjoittanut: Libertina (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.05.2007 00:19
Riippuu siitä, millainen paha olo on. Jos agressiivinen olo, Death tai Black Metalia. Jos surullinen/masentunut, kaunista ja hidasta Goth-musiikkia. Sekä Gregorianin tyylistä tunnelmointia...
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.05.2007 18:17
Nyt ku ahistaa yksinjääminen niin soitan kaikkea piristävää ja iloa tuovaa, antaa voimaa jaksaa yksin. Sit jos alkaa liikaa ahistaa, ni sit jotain tosi itkumusaa ja raivareihin sitä niin rankkaa, että ikkunatki tippuu karmeiltaa ja lujaa!
Kirjoittanut: diamond_385 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 12.05.2007 21:05
Kun oikein kyrsii ja kissatkin kiertää mut kaukaa niin levysoittimeen sujahtaa Metallicaa tai Alice Cooperia tai Mansonia. Mutta kun masentaa eikä oikein haluakaa piristyä kuuntelee mieluummin klassista tai jotain saamarin balladeita joissa lauletaan tuskasta kun mies jätti, koira jäi auton alle, suku hylkii ja viimeinenkin lamppu paloi tai sitte Abney Parkia. Kun taas tahtoo piristyä masiinaan menee Kiss tai Paul Anka.
Kirjoittanut: The_Killer_Doll (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.05.2007 13:13
Ärsytyskynnys kun ylittyy niin yleensä soi joku Moi Dix Moisin kappaleita tai Malice Mizeriä tai jotain oikein kunnon Slipknotin rämpytystä.
Masunnuksessa sitä vain makaa sängyllä ja kuuntelee jotain kivaa Marilyn Mansonia(Suicide is Painless on kivaa kuunneltavaa, vaikka saivat perheenjäsenet sätkyn "itsemurha" ajatuksistani, vaikka se vain piristää sillätavalla että voi ajatella ettei niin huonosti asiat mene) tai jotain mukavaa j-rock/poppia johon olen mieltynyt Ayabie, An Cafe ihmeellisen piristävää.
Mutta kaikkein paras ihmeparantaja on kyllä Aerosmithin - Dude looks like a Lady Se vain on niin mukaansatempaava ja rupeaa naurattamaan kappaleen tyhmyysaste...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 6 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit