Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä kuuntelette kun on paha olla ?

Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • • Muokkasi: neo_shaman
  • Lähetetty: 01.06.2008 18:32

Lainaus: Jayne Dahmer

Joy Division toimii omalla kohdalla tuohon ahdistukseen/masennukseen.

Sama täällä. Joy Divisionista tulee aina sellainen Manchester-työväenluokka-sadetakki-fiilis, tosi harmaa ja synkkä olo, erilailla kuin vaikka jostain Bauhausista.
Muuten masentuneeseen oloon toimii oikein hyvin Nine Inch Nails, Placebon debyyttialbumi, Pink Floydin The Wall, ja jotkut Dir En Greyn ja D'espairsRayb biisit kuten "Obscure" ja "Garnet".
Kun oon 101% ärsyyntynyt ja ottaa pannuun kunnolla kuuntelen yleensä raskaampaa ja nopeeta metallia, speed/trash/melodic death osastoa.
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 01.06.2008 19:51
My Fatea, ei niin raskasta kuin Cannibal Corpset ym. bändit, mutta auttaa vitutukseen; etenkin kun laulun sanat ottaa vähän humoristisesti.
Kirjoittanut: Lacrima (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 02.06.2008 23:49
^vitutukseen nyt auttaa mikä tahansa, mut sillonku mulla meni poikki yhen jätkän kaa, niin Apocalyptican I don´t care soi täysillä, kunnes broidi vei mun iPodin. Se on muuten täysin p***a biisi, mut särkyneeseen sydämmeen se auttaa.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 03.06.2008 12:18

Lainaus: Lacrima

Se on muuten täysin p***a biisi, mut särkyneeseen sydämmeen se auttaa.

Eikä ole. Ihan kuunneltava biisi se on. Mutta mielipideasia kait sekin on.. Kyllä mä ainakin sitä voin kuunnella.
Kirjoittanut: Vampira_666 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 03.06.2008 13:32
Nyt on ollu slipknot semmonen jota oon kuunnellu vitutukseen.
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.06.2008 23:43
Slayerillä on kaikenlaiseen vatutukseen mainio lääke, biisi nimeltä Disciple. Mitä enemmän volyymia, sen paremmin tehoaa.
Kirjoittanut: Berzerker (Aktiivi)
  • Lähetetty: 05.06.2008 00:26
Pahaan oloon en kuuntele melankolista musiikkia (vaan silloin kun tekee mieli ''fiilistellä melankoliassa''), Kuuntelen silloin The berzerkeriä
Kirjoittanut: Menduros (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.06.2008 00:46
vitutukseen, masennukseen ja muuhun pahaan oloon auttaa semmonen kivan hidas ja rauhallinen blues/rock, hyvänä esimerkkinä The Doors.
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.06.2008 18:08
hmm.. kuuntelen vaan fiiliksen mukaan musiikkia. Jos o vitutus ni... saatan joka kerta kuunnella täysin erilaista musiikkia.
Kirjoittanut: Kamalatar (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.06.2008 12:15
"Vihaanteitäkaikkiamaailmassa"-fiilikseen auttaa Angelspit.
Yleiseen angstitukseen menee melkein mikä vain.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit