Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä kuuntelette kun on paha olla ?

Kirjoittanut: Kreivi Arvet (Nimetön)
  • Lähetetty: 30.04.2010 21:05
Seth: Leave this planet-laulu poistaa pahan olon ja elämän tuschkan!!
Kirjoittanut: Lucilla A (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 02.05.2010 00:01
Kun minulla on paha mieli yritän kuunnella musiikkia, joka nimenomaan ei olisi synkkää että paha olo menisi ohi. Musikaalisävelmät toimivat tässä hyvin! Ylitsevuotava ja turha angsti (kuten viime viikon kandintyon viime hetken paniikki ja lähestyvä lopputentti) paranee sillä, että Youtubaa Linkin Parkin videoita ja luukuttaa niitä kovaa. Väkisinkin alkaa hymyilyttämään, bändissä on jotain tahattomasti humoristista!
Kirjoittanut: HtorakiM (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 04.05.2010 11:28
Joko jotain erittäin eteeristä ja kaunista, vaikkapa Dead Can Dancea tai Elendiä - TAI sitten täysin päinvastaista, eli synkkää mäiskettä ja raskasta mätinää, tyyliin Type O Negative ja Garden of Delight
Kirjoittanut: Ratpick (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.05.2010 12:33
Itse pistän The Curea soimaan ja ajattelen, etten sentään ole lihava entinen huumehörhö jolla on huonot hiukset.

Nii, ja kyllä se musiikkikin mua piristää.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.05.2010 13:10
tietokoneen hurinaa: hurr hurrr niin vaimeaa mutta kaunista
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.05.2010 11:26
-Tristania
-vanhempi Dimmun tuotanto
-Deathstars
-Ozzy Osbourne- Rock n' Roll Rebel
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.05.2010 18:54
Nyt tekis mieli kyllä kuunnella Barathrumin- Saatana julkaisu kokonaisuudessaan.
Kirjoittanut: AlienSexGarden (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 08.05.2010 22:23
Pahan tuulen musiikkini vaihtelee, riippuen minkälaisella pahalla tuulella olen. Jos olen surullinen, niin kuuntelen Clan of Xymoxia (erityisesti kappaletta Crucified), jos olen vihainen, niin soitan rankempaa musiikkia, kuten vaikka Cannibal Corpsea, jne. Joskus musiikki saattaa jopa saada minut pahalle tuulelle vaikka en ennen kuuntelua ollutkaan Sitten pitää kuunnella japanilaista cyberpoppia että hyvä mielenala palautuu.
Kirjoittanut: Neiti Kooma (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 06.06.2010 20:31
Nihilistiseen ihmisvihaan sopii Psyclon Nine kun nenä päähän

Ja onhan nuo the cure ja s.o.m. hyviä fiilisteltäviä sitten kun on oikeesti rikki.
Kirjoittanut: JM16180 (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.06.2010 20:56
Pahan olon kanssa toimii melkein aina, jotain näennäisesti pirteää musiikkia, joka sitten kunnon tarkistelun jälkeen ei olekkaan sitä vaan yleensä sisältää varsin synkän tarinan.
Esimerkki
Ote yhdestä parhaimmaista elokuvasta ikinä. Kauniita kuvia.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit