Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä kuuntelette kun on paha olla ?

Kirjoittanut: BelaVamp (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 15.01.2007 19:35
Jos masentaa ni kuuntlen David Bowieta yleensä.
Kirjoittanut: Satyricona (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 15.01.2007 20:53
Jos haluan lietsoa surullisuuttani ja rypeä tovin itsesäälissä, kuuntelen mahdollisimman surullisia kappaleita, Lotr soundtrackeja, raskaita ja katkeia metallikappaleita, CMX:n surullisimpia veisuja. Ah.

Jos olen ärsyyntynyt tai masentunut, kuuntelen jotain mielialaa nostattavaa.
Joko jotain todella aggressiivista, joka saa uhon ja kiukun nousemaan pintaan tai sitten musiikkia, joka saa tanssijalan vipajamaan ja väkisinkin hyvälle tuulelle.
Kirjoittanut: Satyriasis (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.01.2007 16:35
Rankinta mitä löytyy.
Kirjoittanut: Kamrusepas (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.01.2007 14:39
Samaa kuin aina muutenkin, eli metallia [black, death etc]. Olen ilmeisesti ainoa joka kuuntelee samaa musiikkia tilanteesta ja mielialasta riippumatta.
Kirjoittanut: blackie (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.01.2007 17:13
Jos haluan masentua vielä enemmän, niin Titanicin soundtrackia. Niin ihmeelliseltä kun se kuulostaakin.
Kirjoittanut: Hirnverletzung (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.01.2007 20:23
kun masentaa niin tulee kuunneltua mm. Deine Lakaienin biisejä sometimes ja kasmodiah, Rammsteinin kaikkia surullisia biisejä esim. Ein Lied ja Nebel, Katatoniaa ja Wolfsheimia. Ja ärsytykseen taas tulee huudatettua Turmion Kätilöitä tai vaihtoehtoisesti jotain muuta agressiivista mahdollisimman lujalla.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 22.01.2007 20:28
Silloin kun oon ärsyyntynyt niin Prodigyn :Breathe on aika ehdoton. Ja oikeastaan muutenkin koko bändin tuotanto.
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 22.01.2007 21:31
Minä huudatan jotain aggressiivista karjumista tai örinää. Se on ihmeen rentouttavaa sellasessa tilassa kun kaikki ottaa päähän.
Kirjoittanut: kreela (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.01.2007 15:25
The Curen Trust on yksi joka sillon soi... Samaten Higurashi no Naku Koro ni-nimisestä animesarjasta "Main theme" (esittäjä Kawai Kenji). Molemmat nättejä ja rauhallisia kappaleita :P
Kirjoittanut: Warchild (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 23.01.2007 19:53
Oma-kopioimalta sekoitus levyltä löytyy lista jonka olen luonut juuri tuota tunnetta varten... Joka on aika yleinen minulle...

Lista:
Evanescence - My Immortal
Cascada - Everytime We Touch
Dingo - Jokainen Aamu
Nightwish - Forever Yours
To/Die/For - Frail Without You
Altaria - History Of Times To COme
Dingo - Levoton Tuhkimo
Teräsbetoni - Maljanne Nostakaa
Nightwish - Moondance
Teräsbetoni - Metallisydän
Cradle Of Filth - Nymphetamine Fix
Therion - Quetzalcoatl
Ensiferum - Tears
Nightwish - The Phantom Of The Opera
Mokoma - Uni Saa Tulla
Dingo - Valkoiset Tiikerit
Altaria - Warth Of a Warchild
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit