Gootti.net

Mitä kuuntelette kun on paha olla ?

Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 25.01.2007 16:05
Yleensä silloin kun itsetunto on nollissa ja kaikki masentaa, tulee kuunneltua Swallow the Sunia ja Shape of Despairia, mutta varsinkin Swallow the Sun saa yleensä tuntemaan olonsa vieläkin kurjemmaksi.

Joskus kun on ryppyjä ihmissuhteissa tai muuten vain joku ihminen saa minut näkemään punaista soittimeeni eksyy useimmiten Takiaista ja ***** Alertia, muulloin en ko. tyttögrungea kuuntele.
  • Lähetetty: 25.01.2007 16:07
Oho, sensuuri oli yllättävän tehokas. No, ainakin jotkut varmaan tunnistavat bändin?
Kirjoittanut: Kaihomieli (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 26.01.2007 09:45
Kun on paha olla, niin yleensä minulla soi Lacuna coil. Kyseisellä bändillä on paljon sellaisia biisejä, joilla on todella rauhoittava vaikutus minuun.
Kirjoittanut: Demonology (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 31.01.2007 22:30
Kun masentaa en kuuntele mitään, vaan hakkaan jotain (päätä seinään, kavereita yms. jne.)...

Jos on pikku angsti niin... Tuata tuata... En osaa bändejä sanoa suuremmin, jotain aggressiivista yleensä. :wumpscut:in mätömmät biisit on tähän tarkoitukseen erinomaisia.
Kirjoittanut: Raivonkyynel (Nimetön)
  • Lähetetty: 01.02.2007 17:51

Lainaus: Sharwynn

mutta varsinkin Swallow the Sun saa yleensä tuntemaan olonsa vieläkin kurjemmaksi.

Hassua. Oo Ei mulla vaan. Kivaahyvää musiikkia
  • Lähetetty: 01.02.2007 20:46

Lainaus: Raivonkyynel

Lainaus: Sharwynn
mutta varsinkin Swallow the Sun saa yleensä tuntemaan olonsa vieläkin kurjemmaksi.

Hassua. Oo Ei mulla vaan. Kivaahyvää musiikkia

Ehh.. siis lähinnä tarkoitin kun se on niin hemppistä, haikeaa, liian kaunista. Pidän siitä itsekin kovin mutta kun sitä kuuntelee masentuneena, niin.. se ei ainakaan auta ylös sieltä syöveröistä.

En oikein tiedä mitä olen sanomassa joten en sano mitään
Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Lilith
  • Lähetetty: 06.02.2007 13:23
kun ketuttaa kuuntelen mielellään jotain rauhallista, mutta raskasta. Esim Opeth, Swallow the sun!, Enochian crescent. (muisto sorkasta on loistava!) myös Gotham.O.D ja cof:in jotkut biisit menee ahistukseen. Poison blackia...
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 06.02.2007 23:17
nykyään kyllä alan useammin soittaa klassista itse pianolla, kuin kuuntelen jotain levyltä...

tai sitten kuuntelen jonkun todella hauskan biisin uusin vitutuksenpoistaja-biisini on Spice Girlsin Wannabe. ah, niitä lapsuusmuistoja.
Kirjoittanut: angelofdeath (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 07.02.2007 20:28
heviä yleensäkkin kuuntelen jos maailma on kaatumassa päälle tai tuntuu siltä.
Kirjoittanut: Herra_Inferno (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 07.02.2007 21:45
Itse kuuntelen näitä neljää

1. Sentenced - Drown Together
2. HIM - Please don´t let it go
3. Charon - Ride on tears
5. Rammstein - Ohne Dich
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit