Eilen olin Jäähallissa broidikseni kanssa katsomassa
Stray Catsiä, ja täytyy kyllä sanoa että oli yksi parhaista bändeistä joita olen ikinä nähnyt. Catsit ovat kuitenkin jo reippaasti nelikymppisiä ja kiertäneetkin jo melkein 30 vuotta, joten nostan hattua siitä että vetivät niin mielettömän shown. Yleisökin oli mieletön, vaikka suomalaisia ei tunnetakaan äärettömästä riehumisesta keikoilla.
Stray Cats on myös ehkä tähän asti ainoa bändi, joka pystyy jammailemaan lavalla ilman että homma menee tylsäksi pitkitykseksi ja/tai yleisönhuudatukseksi. Pienet hetket jolloin Setzer alkoi soittamaan kitarallaan jotain pientä jammailua olivat taianomaisia, Slim Jim istui rennosti bassorummun päälle ja Lee Rocker nojaili bassoonsa... Ja yleisö tuijotti monttu auki. Tai ainakin minä

Kova setti oli, hyvä että pysyin housuissani; paikat tosin olivat niin korkealla että uskalsin tuskin nousta seisomaan. X_x Kahdet encoret, rajut lopetukset ja tietynlainen asenteikkuus kruunasivat illan. Nelikymppiset rokkarit puvuissaan olivat niin kapinallisia, että tunsin oloni todella kesyksi keesi pystyssä
Kiitokset Catseille, en voi vieläkään uskoa että tämä oli jäähyväiskiertue...
"Keep the rock'n'roll alive!"

se on neo. || I'm so modern that everything is pointless. ~Nicky Wire