Gootti.net

Paras keikka?

Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 27.08.2008 11:21

Lainaus: poison

Motörhead, Helsingin jäähallissa viime joulukuussa. Olen tosin nähnyt bändiltä 3 keikkaa, jotka kaikki on olleet parhaita

Eikös ne tän vuoden lopussa taas oo tulossa tännekkipäin?
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 27.08.2008 11:26

Lainaus: HepZusi

Eikös ne tän vuoden lopussa taas oo tulossa tännekkipäin?

kyllä, mitä miä radiosta eilen aamulla kuulin.
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 28.08.2008 14:31
Eilen olin Jäähallissa broidikseni kanssa katsomassa Stray Catsiä, ja täytyy kyllä sanoa että oli yksi parhaista bändeistä joita olen ikinä nähnyt. Catsit ovat kuitenkin jo reippaasti nelikymppisiä ja kiertäneetkin jo melkein 30 vuotta, joten nostan hattua siitä että vetivät niin mielettömän shown. Yleisökin oli mieletön, vaikka suomalaisia ei tunnetakaan äärettömästä riehumisesta keikoilla.
Stray Cats on myös ehkä tähän asti ainoa bändi, joka pystyy jammailemaan lavalla ilman että homma menee tylsäksi pitkitykseksi ja/tai yleisönhuudatukseksi. Pienet hetket jolloin Setzer alkoi soittamaan kitarallaan jotain pientä jammailua olivat taianomaisia, Slim Jim istui rennosti bassorummun päälle ja Lee Rocker nojaili bassoonsa... Ja yleisö tuijotti monttu auki. Tai ainakin minä Kova setti oli, hyvä että pysyin housuissani; paikat tosin olivat niin korkealla että uskalsin tuskin nousta seisomaan. X_x Kahdet encoret, rajut lopetukset ja tietynlainen asenteikkuus kruunasivat illan. Nelikymppiset rokkarit puvuissaan olivat niin kapinallisia, että tunsin oloni todella kesyksi keesi pystyssä

Kiitokset Catseille, en voi vieläkään uskoa että tämä oli jäähyväiskiertue...
"Keep the rock'n'roll alive!"
Kirjoittanut: PolyUnsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 29.09.2008 10:24
En tiedä oliko New Model Army lauantaina Tampereella ihan paras keikka mutta kyllä se Sex Gang Childrenin Lontoon keikan lähihaminoihin pääsi. Herrat soittivat loistobiisejä ja tunnelma oli yleisössä huikea. Meigä vielä pääsi riekkumaan eturiviinkin jopa, eikä kukaan änkenyt/hyppinyt päälle.
Kirjoittanut: Terrie (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 05.10.2008 16:57
Pakko vastata kyllä tähän Crashdïetin keikka Rytmikorjaamolla marraskuussa 2007,
vaikka en itse edes pahemmin kyseistä bändiä enää kuuntele. Tunnelma oli siellä kyllä niin paras, ihmiset oli täysillä mukana, kivaa oli.
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.10.2008 21:56
Behemoth - Tuska 2008
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 17.10.2008 01:35
Tähän astisista ehdottomasti London After Midnight Nosturissa, jolta tulin juuri äsken! Mahtavaa musiikkia, mahtavia ihmisiä ja mikä meininki, Randy Mathiaksesta nyt puhumattakaan... ;D Hyvä ettei syönyt minua x)
Kirjoittanut: HtorakiM (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 17.10.2008 21:04

Lainaus: Iiriva

Tähän astisista ehdottomasti London After Midnight Nosturissa, jolta tulin juuri äsken! Mahtavaa musiikkia, mahtavia ihmisiä ja mikä meininki, Randy Mathiaksesta nyt puhumattakaan... ;D Hyvä ettei syönyt minua x)

Minkälainen setti oli ja soittivatko paljonkin sitä vanhempaa materiaalia? Nyppii kun en päässyt paikan päälle typerien työaikataulujen takia...
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 18.10.2008 11:48

Lainaus: HtorakiM

Minkälainen setti oli ja soittivatko paljonkin sitä vanhempaa materiaalia?

No setti koostui lähinnä uuden levyn biiseistä, mutta ihan hyvin vetivät. Katse vain liimautui turhan usein suureen screeniin ja sen videoihin, eikä bändiin itseensä...
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • • Muokkasi: Natassja
  • Lähetetty: 18.10.2008 11:58

Lainaus: SyllaBoreal

Behemoth - Tuska 2008

Olen samoilla linjoilla. En mikään tolkuton Behis-fani ole, mutta keikka oli hyvin vedetty. Ja Slayer on aina hyvä vaikkei ne Tuskassa parastaan saaneet aikaan. Unholy Alliance -kiertueella 2007 ne oli mahtavia.
Lisäys: vai oliko se 2006! Emmää vaa muista...
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit