Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Musiikki ja muusikot: Paras keikka?

• Vastaa

Lainaus: Cata

Mitä hienoo täs keikas oli?

Minusta se keikka oli awesome, vaikka arvosteltiinkin lyttyyn mestoilla. Mä aina mietin et mimmonen se sit oli siel 80-luvun puolella, kun se oli "parhaimmillaan". Tää oli minusta hyvä veto ja topicissa tietääkseni kysytään juuri henkilökohtaista näkemystä.

"Boikotoidaan, Mellakoidaan, Sabotoidaan, Vastustetaan!"

• Vastaa
Sanotaan nyt vielä täälläkin, että tosiaan tuo New Model Armyn keikka Nosturissa oli todella mainio. Parempi kuin aikaisempi näkemäni NMA-keikka. Kuuluu tänne parhaiden keikkojen joukkoon.

Aiemmin unohdin mainita myös Sielun Veljet, jonka näin livenä joskus aikapäiviä sitten, ollessani öpaut 13-14-vuotias. Se oli jotain aivan mahtavuutta.

Most will fail and all will die so none shall live to tell the tale.

• Vastaa

Lainaus: Ximmo

Aiemmin unohdin mainita myös Sielun Veljet, jonka näin livenä joskus aikapäiviä sitten, ollessani öpaut 13-14-vuotias. Se oli jotain aivan mahtavuutta.

Niin oli, minäkin näin joskus teininä ne. Siinä oli energiaa

pimeys=hulluus

• Vastaa
Ihan liian vähän on tullut keikoilla käytyä, mutta Hanoi Rocksin keikka Nosturissa joskus viime vuoden helmikuussa oli kyllä erittäin onnistunut.
  • Vastaa

Lainaus: pikkumyy

mutta Hanoi Rocksin keikka Nosturissa joskus viime vuoden helmikuussa oli kyllä erittäin onnistunut.

Mä näin ne Motörheadin lämppärinä jäähallissa, tuossa ennen joulua, enkä oikein tykännyt. Lähdin röökille niiden aikana.
Mutta se Motörhead oli varmaan vuoden paras keikka

pimeys=hulluus

• Vastaa
Parhaat vasta tulossa!
Mutta parhaat mitä nyt tulee mieleen on Marilyn Manson ja Evanescence.
  • Vastaa

Lainaus: poison

Mä näin ne Motörheadin lämppärinä jäähallissa, tuossa ennen joulua, enkä oikein tykännyt. Lähdin röökille niiden aikana.

Kuka tykkää, kuka ei. Olin katsomassa Hanoita myös Tavastialla tossa syksyllä ja se ei ollu niin hyvä keikka, kun tuo aikasemmin mainitsemani Nosturin.
  • Vastaa

Lainaus: pikkumyy

Kuka tykkää, kuka ei. Olin katsomassa Hanoita myös Tavastialla tossa syksyllä ja se ei ollu niin hyvä keikka, kun tuo aikasemmin mainitsemani Nosturin.

Olin kans tuolla Hanoin keikalla Nosturissa(seuran perässä ja pitkällisen houkuttelun tuloksena).
Viime vuonna tuli oltua aika monella keikalla, mut useimmat oli pettymyksiä, esim. Evanescence ja Marilyn Manson hoiti hommansa aika alakanttiin.
Moi dix Mois ja Dimmu Borgir oli ihan jees, vaikka molemmissa oli järkyttävä yleisö.

...I'd fuck you because you are beautiful I'd fuck you because you are my nigger I'd fuck you because I am your whore I'd fuck you because you are a whore...

• Vastaa
Viime kesäinen Pommi&Gommi-show (M.A. Numminen&Pedro Hietanen) Lentävässä lautasessa oli aivan upea! Ylipäätään rakastan tätä duoa aivan mielettömän paljon ja oli aika nostalgista nähdä herrat sitten vielä lastenlauluja vetämässä. Ja eipä tuo viime perjantain "normaali keikkakaan" hirveästi häviölle jäänyt. Heissä vain yksinkertaisesti on sitä jotain. Ja tykkään muutenkin olla katsomassa keikkoja enempi pienemmässä ja tiiviimmissä paikoissa kuin älyttömillä lavoilla ja areenoilla. Tunnelma on niin erilainen.

"But I don't want to go among mad people!"

• Vastaa
Oho, en ole nähtävästi vielä leijutellut Nightwishin Club Teatrian konsertilla tuossa 11. joulukuuta 2007. Ehdottomasti paras keikka missä oon ikänä ollu, kaikki muut voi pyyhkiä listaltani pois niin varteenotettavimmat kuten (täällä) mainitsemattomatkin.

A nightingale in a golden cage.

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.