Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Paras keikka?

Kirjoittanut: Lenore (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Lenore
  • Lähetetty: 09.09.2007 16:16
Maj Karman Kauniit Kuvat Imatralla, oiskohan ollu `03. En unohda koskaan.
Kirjoittanut: MollyTraurig (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 19.09.2007 08:52
2005 kesällä Ruisrockissa Rammstein Siskon kanssa vielä Olin ihan kuollu sen keikan jälkeen ja samalla maailman onnellisin.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 20.09.2007 18:07
Enpä nyt osaa sanoa kaikkein parasta, koska olen nähnyt kymmeniä jos ei satoja keikkoja.

Rautakanki on the road 2005 edesmenneillä VR:n makasiineillä ja esiintyjänä Enochian Crescent, se oli euforista.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 20.09.2007 18:08
Myös Impaled Nazarenen keikat ovat aina olleet hyviä.
Kirjoittanut: Riddler (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 03.10.2007 15:30
Jostain käsittämättömästä syystä en voi muokata edellistä viestiäni, joten kirjoitan sitten uuden.

En voi uskoa, että unohdin täysin listaltani

-Velvet Revolver @ Provinssirock 16.6.2007
-Brother Firetribe @ Tuiskula 7.10.2006

Onhan niitä muitaki hyviä, mutta nuo oli kriittisimmät unohdukset
Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 03.10.2007 15:51
En osaa varmasti sanoa oliko paras, varsinkin kun olen käynyt niin harvoissa eli ei ole oikein mitään vertailtavaa, mutta.. Before the Dawnin ja Amorphiksen keikka oli jees. Meno oli hyvä ja ne veti muutenkin hyvin.
Kirjoittanut: Shadow Q (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 25.10.2007 22:15
Sen verran vähän tullut keikoilla käytyä, mutta voisi mainita amorphis ja before the dawn finlandiaklubilla ihan vähän aikaa sitten. Ja tietenkin ensimmäinen keikka; Stratovarius 2005 keväällä samasella finlandia klubilla.

Molemmat keikat oli hyviä ja bändit veti hyvin.

Tosiaan jääny tää keikoilla käynti vähän vähälle, kun niin nuorikin vielä..

Ens kesänä sitten lisää.
Kirjoittanut: Ultimecia (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.10.2007 20:40

Lainaus: Riddler

-Brother Firetribe @ Tuiskula 7.10.2006

Minäkin olin tuolla!*jumping with joy*
Kirjoittanut: Riddler (Aktiivi)
  • Lähetetty: 28.10.2007 21:37

Lainaus: Ultimecia

Minäkin olin tuolla!*jumping with joy*

Oho! Olitko paikallisia vai joku niistä muutamasta tyypistä, jotka oli vaivautunu tuleen muualta? Tämäpäs oli erittäin outo yhteen sattuma

Miä olin se blondi otus, jolla oli Higher Than Hope -NWpaita paita päällä, jos muisti riittää muuhunkin kuin bändiin
Kirjoittanut: HtorakiM (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.10.2007 14:04
Ministryn keikka Wacken Open Air festareilla 2006 räjäytti tajunnan. Sitä paremmaksi on kenenkään enää vaikea pistää.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit