Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Musiikki ja muusikot: Paras keikka?

• Muokkasi: Lenore
  • Vastaa
Maj Karman Kauniit Kuvat Imatralla, oiskohan ollu `03. En unohda koskaan.

Kaupunki herää, kun aurinko nousee Yön raikkaus vaihtuu päivän saasteeksi Hiljaisuus hukkuu meteliin Kaikkialla zombiet täyttävät kadut

• Vastaa
2005 kesällä Ruisrockissa Rammstein Siskon kanssa vielä Olin ihan kuollu sen keikan jälkeen ja samalla maailman onnellisin.
  • Vastaa
Enpä nyt osaa sanoa kaikkein parasta, koska olen nähnyt kymmeniä jos ei satoja keikkoja.

Rautakanki on the road 2005 edesmenneillä VR:n makasiineillä ja esiintyjänä Enochian Crescent, se oli euforista.
  • Vastaa
Myös Impaled Nazarenen keikat ovat aina olleet hyviä.
  • Vastaa
Jostain käsittämättömästä syystä en voi muokata edellistä viestiäni, joten kirjoitan sitten uuden.

En voi uskoa, että unohdin täysin listaltani

-Velvet Revolver @ Provinssirock 16.6.2007
-Brother Firetribe @ Tuiskula 7.10.2006

Onhan niitä muitaki hyviä, mutta nuo oli kriittisimmät unohdukset

A nightingale in a golden cage.

• Vastaa
En osaa varmasti sanoa oliko paras, varsinkin kun olen käynyt niin harvoissa eli ei ole oikein mitään vertailtavaa, mutta.. Before the Dawnin ja Amorphiksen keikka oli jees. Meno oli hyvä ja ne veti muutenkin hyvin.

~

• Vastaa
Sen verran vähän tullut keikoilla käytyä, mutta voisi mainita amorphis ja before the dawn finlandiaklubilla ihan vähän aikaa sitten. Ja tietenkin ensimmäinen keikka; Stratovarius 2005 keväällä samasella finlandia klubilla.

Molemmat keikat oli hyviä ja bändit veti hyvin.

Tosiaan jääny tää keikoilla käynti vähän vähälle, kun niin nuorikin vielä..

Ens kesänä sitten lisää.

Perkele

• Vastaa

Lainaus: Riddler

-Brother Firetribe @ Tuiskula 7.10.2006

Minäkin olin tuolla!*jumping with joy*

Sex und Schnaps!

• Vastaa

Lainaus: Ultimecia

Minäkin olin tuolla!*jumping with joy*

Oho! Olitko paikallisia vai joku niistä muutamasta tyypistä, jotka oli vaivautunu tuleen muualta? Tämäpäs oli erittäin outo yhteen sattuma

Miä olin se blondi otus, jolla oli Higher Than Hope -NWpaita paita päällä, jos muisti riittää muuhunkin kuin bändiin

A nightingale in a golden cage.

• Vastaa
Ministryn keikka Wacken Open Air festareilla 2006 räjäytti tajunnan. Sitä paremmaksi on kenenkään enää vaikea pistää.

Dick Laurent is dead

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 11 vakoilijaa ja 3 goottiyhteisön jäsentä (SyllaBoreal, Unholysacrament, Black angel). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!