Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Teettekö itse musiikkia?

Kirjoittanut: kalmakalle (Aktiivi)
  • Lähetetty: 30.12.2007 16:02
poison

Joo jouset feikkaisin reasonilla, kin ne saudit on otettu oikeasta viulusta ja viulu sektioista 3.0:ssa. Ajattelin pyytää lupaa käyttää meidän läheisen kirkon urkuja ja konsertti pianoa. Mä oon feikannut jo jonkin verran niitä synalla, mutta tässä olisi tarkitus tehdä moni mutkaisia sovituksia jousille jotka vetäisivät biisiä eteenpäin. Olisivat siis pää osassa tätä levyä kirkko urkujen ja konsertti pianon ohella eri biiseissä. pata rummut ja cymbalit tuovat tuomion jylinän yhteen biisiin. En tiedä mitä tästä viellä tulee. Raamit on valmiina ja lähtö soinnut. teemat myös. Kaikki rakentuu vasta sävellys vaiheessa ja raskauden biiseihin tuo ajoittaiset bändin mukaan tulot. 2 sähkö kitaraa, basso ja rummut. Voisin käyttää myös akustista kitaraa. Tää on tarkoitus olla elämys kuuntelijalle harmonioineen, melodioineen ja rytmeineen. Pää osin massiivista sinfonia ambienttia, jossa varmasti käytän jossain kohden industrial saundeja. huh kuulostaa paljolta työltö näin kirjoitettuna, mutta hullu on hullu
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 30.12.2007 16:20

Lainaus: kalmakalle

huh kuulostaa paljolta työltö näin kirjoitettuna, mutta hullu on hullu

Mulla on ollut jo vuosia kunnianhimoinen haave säveltää Oratorio tai Passio ! Mulla on kans siihen jo perusta olemassa päässä, mutta tekisin kuitenkin sen syntikoilla, ja se olisi klassista Bachin tyyliä
  • Lähetetty: 30.12.2007 16:24
poison

Oih... kuulostaa hyvältä. Mä itte olen ollut aina sellainen hyypiö joka haluu tehdä kaiken sävellystyön itse ja en suostu soittamaan cover biisejä. Noissa on kyllä hommaa, kun ton sävellät. Ostappa koneellesi reason 3.0 niin siinä tulee mukana kaikki mahdolliset sämplätyt saundit orkestereista kitaraan. On muuten tosi makea kun saa suoraan cd:lle omat sävellykset ja voi kääntää ne nuoteiksikin.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 30.12.2007 16:59

Lainaus: kalmakalle

Ostappa koneellesi reason 3.0 niin siinä tulee mukana kaikki mahdolliset sämplätyt saundit orkestereista kitaraan. On muuten tosi makea kun saa suoraan cd:lle omat sävellykset ja voi kääntää ne nuoteiksikin

No, mulla on kolme syntikkaa, joista kyllä löytyy laadukkaat soundit, ja niiden kanssa käytän Cubase ohjelmaa. Lisäks mulla on 16-raitainen kovalevy-työasema. Mikseriä ja prossuja räkki täynnä. Mut nyt vois olla ostoslistalla kitaravahvistin. Joku putkivehje !
  • Lähetetty: 30.12.2007 17:14

Lainaus: poison

Joku putkivehje !

Yeah, groovy man! Cubase on kanssa pakko hommata. Tossa digitaalisessa 8-raiturissa on vaan niin perskeleen hyvät kitara ja muutkin saundit. saishan sillä pomsautettua raitoja haamuraidoille. niitä on 8 stereo raitaa. ei vaan jaksa säätää. oon pärjäilly kahdeksalla hyvin.
Kirjoittanut: Blacksmith (Nimetön)
  • Lähetetty: 31.12.2007 12:26
Threadin alkuperäiseen kysymykseen vastaan että kyllä, teen itse musiikkia.
Soittelen jonkin verran syntetisaattorilla mutta etupäässä teen musiikkini tietokoneella. Musiikkini on ambientia ja sitä sekoittaen industriaaliin otaen vaikutteita klassisesta musiikista ja kaikesta siltä väliltä.
Ennen minulla oli jopa jonkin asteinen bändi, mutta se kaatui välimatkoihin ja ukkoontumiseen (ehkä niin oli parastakin).

Wanhan kokoonpanomme (jota ei siis ole enää olemassa) löydätte täältä:URL

Nykyistä musiikkituotantoani en ole vielä laittanut minnekään kuultavaksi, sitä tulee aikanaan tänne URL jossa on pari vanhempaa luritusta.
  • Lähetetty: 31.12.2007 12:41
Blacksmith

aika jännää ja hyvää musaa.
  • Lähetetty: 31.12.2007 12:50
Kalmakalle

Kiitoksia, mukavaa että pidit.
  • Lähetetty: 31.12.2007 12:54
Kalmakalle

Armath Sargonin musiikki on mielestäni hienon melankolista ja synkkää, melodiapuolikin on miellyttävän kuuloista.
  • Lähetetty: 31.12.2007 12:58
Blacksmith

Kiitos. Olen yrittänyt luoda sellaista musiikkia joka kuvastaa kaikkea mitä olen ja tietenkin että se olisi mukavaa kuunnelavaa. Yritän saada julkaistua sen uuden levyn tossa 2008 josta ne ekku biisit on. Ootko itte julkaissut mitään?
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 78 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit