Gootti.net

Teettekö itse musiikkia?

Kirjoittanut: maggis (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 22.10.2006 17:47
Niin, teettekö? ja olisi kiva saada kuulla millaista musiikkia teette jos sitä nyt haluatte saattaa päivänvaloon..itse en musiikkia tee
Kirjoittanut: liothe (Nimetön)
  • Lähetetty: 22.10.2006 19:09
Jos osaisin tekisin kyllä. Hattua nostan niille, joilla taitoa tuohon riittää.
Kirjoittanut: Chastel (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.10.2006 17:28
En tee, mutta kuuntelua ja keikoilla käyntiä rakastan ^^
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 23.10.2006 17:50
Joo, mä teen aktiivisesti musiikkia. Tyylit ovat gootti,metalli ja trance. Ne on kaikki tyylit aika energisiä ja synkkiä. Oon tehny koko ikäni, ja mulle on kertynyt pieni studio himannurkkaan. Musiikkia tekemällä irtautuu tän maailman murheista, terveellisesti!
Kirjoittanut: DarkFilth (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 23.10.2006 19:26
juu.mie teen musiikkia ihan silleen säveltelen itteksei. Lähinnä tämmöstä melodista ja synkkää. Oon myös tehnyt pari classisen puolen sävellystä, tämmöset molli kappaleet. Sanoitukset on vähän tämmöstä Nightwish-fiilinkyä, vaikken mikään erityinen fani ookkaan.En nimittäi erityisesti tykkää kirjottaa tämmösestä raukkauksista tai semmosesta teinihömpästä. Musiikkiin liittyy kuolema ja sen jälkeine elämä. Sitten kanssa tämmöstä fantasiamaista. ihan samaa mieltä poisonin kanssa.
Kirjoittanut: Siikakala (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 24.10.2006 10:46
En tee musiikkia, mutta ois kyllä mielenkiintoo... Sello on niin skaalautuva soitin että sillä vois saada tosi makeen kuulosia biisejä aikaan....
Kirjoittanut: Hecate (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.10.2006 12:09
en enää kun en ehdi.
Kirjoittanut: nexubus (Nimetön)
  • • Muokkasi: nexubus
  • Lähetetty: 25.10.2006 11:43
http://koti.mbnet.fi/shagriml/2006
Kirjoittanut: tamashii (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.10.2006 22:57
Kyllähän sitä musiikkia välillä tulee tehtyä Vaikka kyllä mummonkitaralla, mutta kelpuutan sen
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 26.10.2006 11:46
lasketaanko sanoitukset.

sävellykset vielä menee, mutta kun en ole niin kärsivällinen kitaran & syntikan kanssa niin siihen se sitten aina jää.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit