Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Teettekö itse musiikkia?

Kirjoittanut: lauratar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 29.11.2006 21:25
Enpä varsinaisesti tee, mutta veisaan kyllä kuorossa. Ohjelmistossa on useita sielunmessuja, mm. Mozartin Requiem. Niiden takia sinne meninkin, mikään virsilaulu saatika gospelmeininki ei oikein minulle sopisi.
Kirjoittanut: Iliah Nostradamus (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 22.04.2007 01:23
Mulla ja kolmella kaverillani on yhteinen bändi joka tottelee nimeä Ruma Puuro. Nykyhetkellä coveroimme Sonata Arcticaa, Bodomeita ja Metallicaa, mutta tulossa on tuotantoa mm. minun kynästäni. Biisit ovat kutakuinkin metallia (valitettavasti enemmistön voitolla, blää), mutta odotettavissa on myös goottimusiikkia. Itse olen laulaja-kosketinsoittaja. Nyt on kovassa harjoittelussa The Phantom Of The Opera, jossa minulla olis Christinen osa ja kitaristi-laulajallamme kummituksen roolit. Saa nähdä mitä tulee. Onnea totisesti tarvitaan
Kirjoittanut: blackie (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.04.2007 11:34

Lainaus: Iliah Nostradamus

Nyt on kovassa harjoittelussa The Phantom Of The Opera

Hui! Tuohan on kamalan vaikea kappale laulaa!
Kirjoittanut: Vade Horrorcraft (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.04.2007 14:05
Itse olen extreme death/gothic-metalli yhtye Abysmin solisti.
Puhtaita lauluja ja örinää. Biisimme aiheet ovat aika synkkiä (kuolema, kärsimys, vampyyrit, pimeys, yksinäisyys etc) mutta myös monikäsitteisiä. Yhden biisin lyriikat voi käsittää monella tavalla.

Soolona teen myös musiikkia. Koneen avustuksella indrustial metallia ja akustisella skeballa minuuttisävellys-menetelmällä nirvana henkisiä itkubiisejä. Pienolla nyt harjoittelen Nightwishin walking in the air ja Leave's eyesin Elegy.
  • Lähetetty: 25.04.2007 19:00

Lainaus: blackie

Lainaus: Iliah Nostradamus
Nyt on kovassa harjoittelussa The Phantom Of The Opera

Hui! Tuohan on kamalan vaikea kappale laulaa!

Ei loppujen lopuksi..
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 26.04.2007 01:11
Soitan pianoa ja laulan. Joskus olen koettanut säveltää, mutta en ole saanut mitään kovin merkittävää aikaan sillä saralla. Sen sijaan olen kirjoittanut runoja ihan pikkutytöstä asti, joten laulunsanojakin on tullut tehtyä. Niihin kun saisi vielä hyvän sävellyksen, niin se olisi siinä.

Tähän mennessä olen laulanut vain kuorossa, muutamilla laulutunneilla, koulussa jne, mutta ei ole bändiä. Valitettavasti.

Voin hyvin ymmärtää, että musiikin tekeminen on joillekin todella tärkeää. Minulle runojen/ laulunsanojen kirjoittaminen on parhaimmillaan kuin terapiaa, niin kliseiseltä kuin se kuulostaakin. Sitä fiilistä ei korvaa mikään, kun huomaa kirjoittaneensa hyvän tekstin.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 26.04.2007 20:20
Sanoitan poikaystävän bändille joitakin biisejä. Ja autan häntä aina silloin tällöin säveltämisessä. Mutta en silti sanoisi tekeväni musiikkia. Kovastipa ukko minua on houkutellut laulamaan hänen toiseen bändiprojektiinsa. mutta en uskalla, olen liian ujo ja poden kamalaa ramppikuumetta.
  • Lähetetty: 01.05.2007 15:29
Yeehaw!

Olin Sonatan keikalla teatrialla tässä vkloppuna, ja sain peräti INSPIRAATION! Eli piakkoin on oletettavasti meidän bändiltä tulossa musiikkia
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 25.05.2007 20:08
sanoitan
Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 25.05.2007 20:58
Sanoitan ja sävellän, mutta siihen se sitten jääkin. Mitään valmista ei juuri koskaan synny.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit