Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Teettekö itse musiikkia?

Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • Lähetetty: 16.11.2006 18:14
Lainaus: Tristessa Anguis Fragilis (suomenkielinen darkwave

Oisko mahdollista kuulla jossain? Olen aina luullut, ettei suomesta löydy ainoatakaan darkwave-bändiä!
Kirjoittanut: Tristessa (Aktiivi)
  • Lähetetty: 17.11.2006 10:40
Lainaus: Velvet Grey Oisko mahdollista kuulla jossain? Olen aina luullut, ettei suomesta löydy ainoatakaan darkwave-bändiä!

Puskemme parhaillaan vokaaleja narulle. Ensi viikolla tulee jotain nettiin. Esikuvia meillä on Clan of Xymox, Diary of Dreams, Mephisto Waltz, Depeche Mode ja Sielun veljet.

En ole tietoinen, että suomenkielistä darkwavea olisi aiemmin Suomessa tehty, ainakaan en ole sellaista kuullut. Tai no ehkä Noitalinna huraa! (joka on kyllä yksi esikuvista myös)...

Englanninkielisiähän on useitakin, tähän genreen kuuluvat ainakin The Shadow Dance, Sad Parade, Candles Burning Blue ja This Empty Flow... näistäkään yksikään ei taida enää olla kasassa...
Kirjoittanut: maggis (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 18.11.2006 18:17
Olen itse suunitellut bändin kasaan saamista mutta hankalaa varmasti on kun täällä käpykylässä ei oikein kukaan mitään bändi soittimia soita...Itse soitan kitaraa akustista kylläkin mutta siirryn sähköiseen kun se aika koittaa.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 18.11.2006 19:07
Lainaus: maggis täällä käpykylässä ei oikein kukaan mitään bändi soittimia soita...

Sun pitää tehdä kuin minä, soittaa kaikki itse koneilla ja kitaralla moniraiturille. Ei tarvi tapella muiden soittajien kanssa, ja saa taaatusti omaa musaa. Tosin olen itsekin käyttänyt ulkopuolista laulajaa.
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • Lähetetty: 19.11.2006 13:08
Lainaus: Tristessa The Shadow Dance, Sad Parade, Candles Burning Blue ja This Empty Flow... näistäkään yksikään ei taida enää olla kasassa...

Mm, en ole koskaan missään päässyt kuuntelemaan näitä, vaikka nimet tuttuja ovatkin :/

Pistäkää viestiä foorumille, kun biisit valmistuvat. Olen itse ainakin pirun kiinnostunut.
  • Lähetetty: 19.11.2006 14:02
Mun olis tarkoitus laittaa omia biisejä tonne mikseriin, mutta mulla on kotistudiossa vähän tiedonsiirto ongelmia. En saa biisejä raiturilta koneelle. Yritän kyllä keksiä jonkun keinon. Kerron kyllä.
Kirjoittanut: Heartborne (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.11.2006 10:19
Yhdellä ohjelmalla tulee aina inspiraation iskiessä tehtyä vaikka mitä eriskummallisempia väännöksiä, mutta aika kädettömiä biisejä ne loppujen lopuksi ovat. Saapahan sen inspiksenkin purettua edes johonkin.
Kirjoittanut: Red Dragon (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.11.2006 19:02
En enää, mut vuos sitten soitin bändis kitaraa (metallii). Siinä kävi se perinteinen bändin hajoominen et kaikki lähti opiskelee eri paikka kunnille opiskelee...harmi me oltiin aika hyvii Kyl me vielä kuitenkin lomilla nähää kotikaupungissa.
  • Lähetetty: 23.11.2006 20:02
Lainaus: Heartborne Yhdellä ohjelmalla tulee aina inspiraation iskiessä tehtyä vaikka mitä eriskummallisempia väännöksiä, mutta aika kädettömiä biisejä ne loppujen lopuksi ovat. Saapahan sen inspiksenkin purettua edes johonkin.

Kyllä se musiikinteko aina on hyvästä, vaikkei tuliskaan niin briljantteja biisejä. Se on kuitenkin omaa. Itse oon tehnyt tähän asti vanhanaikaisella syntikan hardware sekkarilla, mut tässä lähiaikoina oon siirtymässä Cubase-ohjelman käyttöön, tai Pro Toolsiin. Ois vähän helpompi editoida.
Kirjoittanut: Roora (Aktiivi)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 23.11.2006 21:58
Itse en musiikkia tee mutta soittaa osaan, ainakin jotenkin.
En kyllä ole sitäkään vähään aikaan harrastanut niin voivat taidot olla hiukan ruosteessa.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit