Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Teettekö itse musiikkia?

Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 05.11.2006 10:20
itse soitan DCD -nimisessä gothrock -bändissä. en tiedä onko kukaan kuullut enkä oikein uskokaan siihen sanoitan ja sävellän vaikken siinä kauhean etevä olekaan
Kirjoittanut: MrLuckarin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 05.11.2006 12:22
Kyllähän tuota omaa projektia tullut pyöritettyä sellaiset kymmenisen vuotta.
Demo arvostelussa aikanaan kehuttiin pas.. huonoksi antaen 0/5 pistettä.
Aika hyvin vai mitä?
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 05.11.2006 18:42
musiikin kuuntelu taitaa olla aktiivisin musiikkiharrastukseni tällä hetkellä ja omien kiireiden takia ei ole juuri nyt muuta ehtinyt. Pianoa olen joskus lapsena soittanut ja rumpuja vielä viime vuonna, sitä tosin yritän parhaani mukaan jatkaa, kunhan vaan treenikämppä vuorot vapautuisivat.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 05.11.2006 18:52
Mäkin teen musiikkia, niinkuin olen ehkä maininnut eri yhteyksissä. Tyylit on gootti,metalli,trance. Levy-yhtiöiltä ei oo vielä herunut ymmärrystä, pitäis olla kai jotain peruspop-p...kaa. Pitäis varmaan ite polttaa CD-levyjä. Sit mä teen mutsille sellaista rentoutusmusiikkia, jota se voi käyttää Reiki-hoitojen yhteydessä.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 09.11.2006 19:39
Mie säveltelen joskus pianolla, mutta en ole pistänyt ylös vaikka ihan nuottipaperitkin löytyy pitäisi varmaan, kuhan saisi jotain mahtavampaa aikaan. Pääsoittimeni kun on poikkihuilu. Voisin varmaan joskus säveltää jotain pianolle, huilulle ja sellolle, saataisiin siskojen kaa soitettua mutta siitä tulisi sitten jotain wannabe-klassista. Mutta ei se mitään, tietyt klassiset säveltäjät kuuluvat lempimuusikoihini. Mainittakoon Beethoven, Vivaldi ja Chopin.
  • Lähetetty: 09.11.2006 20:05
Lainaus: Iiriva mutta en ole pistänyt ylös vaikka ihan nuottipaperitkin löytyy

Mä taas olen älyttömän hidas kirjoittaan nuoteille, onneks sekvensserit on keksitty. Mäkin tykkään monista klassisista esim. Bach on mun suosikki, ja sit jotkut oopperat.
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • Lähetetty: 09.11.2006 20:45
Lainaus: poison Levy-yhtiöiltä ei oo vielä herunut ymmärrystä, pitäis olla kai jotain peruspop-p...kaa.

Mutta onhan suomessa sellainenkin levy-yhtiö kuin cyberware productions, joka näyttäisi keskittyvän ug-musaan. Ja jos ei suomesta innostusta löydy, etsi lafka ulkomailta.

Pistäkää musaanne johonkin mikseri.netiin, sieltä se on helposti löydettävissä.
Kirjoittanut: Zombina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 09.11.2006 20:59
Minulla on sähkökitara, sitä en ole vielä ehtinyt oikein käsittelemään
Sitten sanoituksia on muutama tullut kirjoitettua, jotenkin olen koittanut tunteitani saada purettua
  • Lähetetty: 09.11.2006 21:21
Lainaus: Velvet Grey Mutta onhan suomessa sellainenkin levy-yhtiö kuin cyberware productions, joka näyttäisi keskittyvän ug-musaan. Ja jos ei suomesta innostusta löydy, etsi lafka ulkomailta.

Kiitos vinkistä Voi ollakin että tollasissa pikkulafkoissa ymmärrettäs paremmin kun noissa isoissa levyyhtiöissä. Mä en ole nyt lähetellyt demoja, koska projektissa ollut laulajatar otti pitkät, enkä oo vielä löytänyt sille korvaajaa.
Kirjoittanut: Tristessa (Aktiivi)
  • Lähetetty: 16.11.2006 09:52
Kyllähän sitä tulee tehtyä. Tällä hetkellä työn alla on Anguis Fragilis (suomenkielinen darkwave) ja Huuto 49 (suomenkielistä cyberpunkia). Viimeisimpänä hulluna ideana Gorbatron, joka tekee kasarisynaversioita työväenlauluista parhaaseen neukkunostalgiatyyliin.

Omia sävellyksiä on tullut tehtyä vuodesta 1989 alkaen, ja niitä on kait lähemmäs sata. Sanoituksia on hieman vähemmän...

Suosittelen muuten ihan perinteistä diy-meininkiä noitten levytysten suhteen. Oman CD-sinkun/EP:n painattaminen kansineen päivineen ei maksa ku parisataa euroa (painoksesta riippuen), splittejäkin voi tietysti tehdä.

Huutoo löytyy täältä: http://myspace.com/huuto49

Anguikselta tulee biisejä ulos mikseri.netiin ensi viikolla...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit