Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Teettekö itse musiikkia?

Kirjoittanut: Kivesnipsutin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 05.06.2007 22:38
Sanottelen ja soittelen huuliharpul mielenkiintosii melodioit "biiseihini."

Melko erikoista ja tyhmön kuuloista, mutta eipä sitä muut kuule. Huuliharpun soittelu on vaan niin kivaa.
Kirjoittanut: Sire (Aktiivi)
  • Lähetetty: 24.08.2007 00:42
Wanha ketju, mutta olkoot

Tietokoneella olen musiikkia omaksi ilokseni väsännyt jo vuosia. Harmillisesti harrastus on jäänyt aika vähille viime aikoina. Musan genrestä en tiedä, kai se jotain metallia on. Ainakin nykyisin. Biiseissä ei sitten ole laulua/sanoituksia. Itse en osaa laulaa, ei ole mikkiä jne.

Voisin pistää jotain pätkiä nettiin ladattavaksi jos jotakuta kiinnostaa.
Kirjoittanut: Evil Kitty (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 24.08.2007 11:54
Paljon säveltelen omia biisejä. Helpoiten biisit syntyy, kun leikittelee ajatuksella "jos olisin bändissä kosketinsoittajana". Tällä tekniikalla oon kehitellyt lukuisia introja, sooloja, vedätyksiä, outroja, kappaleita, kertsejä, jopa kokonaisia biisejäkin. Sanoittelen vain aniharvoin. Kerran rupesin tekemään yhtä klassisempaa biisiä, mut se jäi taka-alalle. Oon kyllä tuuminut, että kaivais sen nuottivihon esiin ja alkais sävellellä...
  • • Muokkasi: Sire
  • Lähetetty: 26.08.2007 23:56
No kerpele.

Tulipa tänään musisoitua todella pitkän tauon jälkeen. Kaivoin esille uusintaversion raakileen yhdestä ikivanhasta tekeleestäni ja kikkailin siihen hieman jatkoa ja lisämaustetta.

Winternight gloom

Kohtuullisen simppeli ja rauhallinen, vahvasti tunnelmaan panostava veisu. Toivottavasti edes joku tykkää kuulemastaan
Kirjoittanut: SkyWay (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 27.08.2007 06:41
Teen :P Reason 3 on softa ja musiikki tottakai huonoa junttaa XD löytyy tuolta URL
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 27.08.2007 11:59
Mie sanotan mut en sävellä :p
  • • Muokkasi: Sire
  • Lähetetty: 26.09.2007 01:10
Uusi raakile:

http://www.elisanet.fi/sire/doomed_18.mp3

Ainakin tähän mennessä suhtauduttu ihan positiivisesti.

(tuon filun nimi on sitten ihan mitä sattuu, en muutakaan keksinyt )
Kirjoittanut: Ilari (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.09.2007 18:30
Pitäisi perustaa uusi projekti, mua on viime aikoina alkaneet kiinnostamaan koneet. Ei vaan ole rahaa softaan tahi rautaan...

Kitaraa olen soittanut kolme vuotta, vuoden sisällä oon opetellu soittamaan rumpuja ja koskettimia. Voisin tehdä deathmetal-levyn yksin. Osaan laulaa ja öristäkin, säveltänyt olen melkein koko ajan.
Kirjoittanut: Sather (Goottiprinsessa)
  • Lähetetty: 05.10.2007 18:11
Teen, teen.
Korgin Trinityllä mennään ja koneen ohjelmilla, koors.
Setti yhdistelee klassista, elektronista ja vähän raskaampaa, muttei ole sillä tasolla, että itse olisin tyytyväinen.
Kirjoittanut: MariaAntoinette (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.10.2007 18:23
Yritän mutta epäonnistun aina niin keskityn muiden kappaleiden soittamiseen ja sanoitusten tekoon
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit