Gootti.net

Goottifoorumi: Musiikki ja muusikot: Viimeisin biisi, joka jäi soimaan päähän, osa 2!

Täällä valvovat: Iiriva, poison, Funereal Soul, Dark Eyes

• Vastaa
Madonnan Papa Don't Preach. Mitä pahaa olen tehnyt..?

The mystery is sexier than the reality could ever be.

• Muokkasi: Demonita
  • Vastaa
Kumma juttu miten ne kaikkein eniten ärsytystä herättävät biisit jäävät takuuvarmasti soimaan päähän. erehdyin kuulemaan Robinin Frontside Ollien. Jokatoinen ihminen linkittelee tätä ''uutta hittiä'' facebook seinälleen, avasin sitten linkin. Paha moka.

Olisipa kaipaus viiniä, ympäripäissäni minä odottaisin sinua.

• Muokkasi: Azrael
  • Vastaa
^ Hehee! Ite oon säästynyt tolta korvamadolta kokonaan ja toivon todella, ettei tarttisi missään kuullakaan. Kandeis kuulua siihen meidän outoon lahkoon, jotka ei diggailla FB:stä.

Itselläni on soinut tänään päässä nonstopilla Sisterssien Nine While Nine.
Hyvä biisi, mutta alkaa kyllä jo pikkuhiljaa ärsyttämään.

Lupus Non Mordet Lupum

• Vastaa

Lainaus: Demonita

erehdyin kuulemaan Robinin Frontside Ollien.

Kun opiskelee paikassa, missä on paljon IT-ihmisiä, on paikassa, missä on paljon päälle 20 vuotiaita joista on maailman hauskinta soittaa ko tyylin hittejä ja hokea lauselmia idealla "Oletko kuullut tytöstä, joka teki täydellisen Front Side Ollien?" Onneksi korvissani on jonkinlainen suojaus estämässä tämänkaltaisten matojen pyörimäänjäämistä

Omat korvani taas ovat siirtyneet Eisenfunkin pariin. Huomasin, että kyseinen musiikki on omiaan repimään aivoni hereille kävelymatkalla koululle. Sivuoireena mainittakoon biisien jääminen kalloon ja niiden esiinkaivaivautuminen jonkin tähdellisen aikana

Nyt siis ikävästi Eisenfunk - Pentafunk yrittää viedä tilaa elektroniikan kierrätysprosessia käsittelevältä hyvin jännittävältä raportilta :P

"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that's all" - Oscar Wilde

• Vastaa

Lainaus: Demonita

Kumma juttu miten ne kaikkein eniten ärsytystä herättävät biisit jäävät takuuvarmasti soimaan päähän. erehdyin kuulemaan Robinin Frontside Ollien. Jokatoinen ihminen linkittelee tätä ''uutta hittiä'' facebook seinälleen, avasin sitten linkin. Paha moka.

Huomasin painivani saman ongelman kanssa viime yönä, kun koitti epätoivon vimmalla saada unta.

Aamuun mennessä oli onneksi hävinnyt, tosin korvautunut kyllä uudella korvamadolla. Nyt en vaan kuollaksenikaan muista mikä tän aamun biisi oli, vaan hyvä niin, saattais alkaa soida uudestaan.

Why don´t you ask me what it feels like to be a freak?

• Vastaa
Nirvana - Dumb

Yhtyeen parissa on kulunut useampikin aamuyön tunti viimeisen parin kuukauden aikana. Vajaa viikko sitten täytyi ihan kaivaa vanha rakas flanellipaita kuvitteellisesta naftaliinista. Viimeksi ollut käytössä joskus 90-luvulla ja edelleen yhtä iso. Hassua.

Olen kaupungin susi yksin ilman laumaani. Kukaan ei harjaa takkuista turkkiani. -Syyskuu

Aloin fiilistelemään Dingoa nostalgiasyistä ja nyt soi päässä Apinatarhaan päässä nonstoppina.
En kyllä valita. Hyviä muistoja hyvästä biisistä.

Lupus Non Mordet Lupum

• Vastaa
gummy bear song

ärsyttävä biisi joka ei ole edes oikea kappale...
  • Vastaa
Pääsiäisen jälkeinen viikko alkoi "mukavasti" Kung Fu Fightingin tahtiin... voi kiesus sentään!

mä en suosittele sinulle tuolla tavalla kahta miestä, ansaitsisit vähintään kolme...

• Vastaa
Daze-Superhero -.- Kiitos kaverin ja kissan.
  • Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 12.03.2013 05:55, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 194 henkeä!